Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Skade..?Det beinet
Eller akillesen da
Høres ikke bra ut i alle fall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skade..?Det beinet
Eller akillesen da
Blir nok det altså. [emoji14] Unga gleder seg kjempestort og jeg ogsåHørtes sånn ut, ja [emoji14]
Får håpe venninna kan![]()
Blir sikkert bra da!![]()
Han skal ikke lide noen nød maoFor øyeblikket ligger det litt ymse i frysa. Han får bare kose segHan kan lage mat når han bare gidder da [emoji14]
BetennelseSkade..?
Høres ikke bra ut i alle fall...
Ajj..Kanskje godt når det er ferdig. Men mest bare kjedelig. Ferdig gidder jeg ikke bli heller. Jeg har vasket tusen single sokker. Noen av dem hører sammen. Og noen hører sammen med de andre tusen single sokkene jeg har fra sist. Jeg parrer så mange som jeg ser og gidder.
Også er det kluter og håndklær. Og En vaskemaskin med rosa.
Supert..!Blir nok det altså. [emoji14] Unga gleder seg kjempestort og jeg også![]()
Uff.. Høres ikke godt ut..Betennelse
Nei. Tror nok han klarer seg fint. Verre med helga sikkert. Han ser sikkert sitt for en fest og han blir dårlig dagen derpå. Sikkert gøy for han når jeg ikke er hjemme og steller han og kjøper mat for han [emoji23]Han skal ikke lide noen nød mao![]()
Neste år gjerne. Sikkert ikke så godt når du får så hovne bein heller akkuratSupert..!
Har egentlig kjempelyst på dk tur jeg også.. Men, blir ikke nå i alle fall [emoji14]
Ja, sant. Får bare se hva som skjer neste år. Har ikke oversikt over hvordan det blir. Ikke sikkert jeg kan ta ut noe ferie til neste år, og sånt, så.Neste år gjerne. Sikkert ikke så godt når du får så hovne bein heller akkurat![]()
Å, jeg får full maskin med både lyst og mørkt og rosa når jeg bare venter lenge nok. Undertøy og håndklær utenom.Ajj..
Vi har ikke sååå mye klær. Vasket en halv maskin med lyse klær i stad. Får kanskje en maskin med mørke klær nå etterpå..
Styrt nok i dag egentlig. Ordna litt til lillebror i dag. Klipt til madrass i vugga og lagt ting klart... Og lagt over plast etterpå så kattene ikke skal legge seg der før lillebror får testa det.
Godt å få gjort det, men endte jo opp. Med at føttene mine ble svære etterpå... Så føttene høyt enda, selv etter flere timer![]()
HahaNei. Tror nok han klarer seg fint. Verre med helga sikkert. Han ser sikkert sitt for en fest og han blir dårlig dagen derpå. Sikkert gøy for han når jeg ikke er hjemme og steller han og kjøper mat for han [emoji23]
Nei er det da. Får håpe på det beste [emoji8]Ja, sant. Får bare se hva som skjer neste år. Har ikke oversikt over hvordan det blir. Ikke sikkert jeg kan ta ut noe ferie til neste år, og sånt, så.
Satser på han ikke er rådløs for å si det slik. Sånn er det når jeg etter 12 år har ordna det meste [emoji23] På tide han gjør litt. Regner med han skal vaske klær og alt da. Selv om jeg tar alle klær akkurat nå da [emoji23]Haha
Han får klare seg da også
Ja, den ser jeg. Her er det mørkt, lyst (rosa går der), og 60grader det sorteres i.Å, jeg får full maskin med både lyst og mørkt og rosa når jeg bare venter lenge nok. Undertøy og håndklær utenom.
Vi er jo fem da. Lillemor har ikke store klær. Men de må vaskes etter en dags bruk. Så hun har jo en del. Mellomste har etter eget utsagn "tusen millioner klær". Eldste har ikke så mye. Og bruker gjerne det samme mange dager. Jeg og mannen generert ikke sånn allverdens. Men en del likevel tilsammen alle fem...
Får vel feriepenger fra jobben jeg har hatt nå, for 6 mnd. Så, blir jo nok til å ta NOE ferie. Men blir ikke full ferie. Også må jeg se det litt an sånn sett.. Også er det vel det om jeg får noe jobb da.Nei er det da. Får håpe på det beste [emoji8]
Er fryktelig lei i grunnUff.. Høres ikke godt ut..
Vært sånn lenge? :/Er fryktelig lei i grunn
Hadde ikke de gule i Oj sin størrelse, men blåDe er råtøffe
Rosa kan gå i lyst.Ja, den ser jeg. Her er det mørkt, lyst (rosa går der), og 60grader det sorteres i.
Dvs, 3 ulike vask, bare..
Vel. Noen ting må vaskes for seg selv da. F.eks dyner og sånt. Og strikket tøy.. Men det er ikke så ofte det vaskes uansett, så telles ikke..