Lurt å ha de på om dagen ihvertfall, føler du de har hjulpet noe?Kompresjonsstrømpene på i dag. Vet ikke om jeg orker ta dem av igjen før ungen plopper ut [emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å ha de på om dagen ihvertfall, føler du de har hjulpet noe?Kompresjonsstrømpene på i dag. Vet ikke om jeg orker ta dem av igjen før ungen plopper ut [emoji85][emoji85]
Fysj da, tror det hadde hvert dråpen her og soverommene ville blitt hermetisk lukket [emoji54]Døde fugler inn i dag også gitt.
Ligger et lite hode med nepp + noe gule/sorte fjær på soverommet. -.-
Joa men best med noe på [emoji6]Du får teste!![]()
Eller så får du spise kun jordbær [emoji28]
Godt det, det hjelper jo ofteHan ble mye bedre av å få lov til å sove![]()
Vel. De hjelper så jeg slipper SE beina mine..?Lurt å ha de på om dagen ihvertfall, føler du de har hjulpet noe?
Da havner de rett utenfor. Eller et annet sted. [emoji14]Fysj da, tror det hadde hvert dråpen her og soverommene ville blitt hermetisk lukket [emoji54]
Skummetmelk? [emoji28]Joa men best med noe på [emoji6]
Får se om jeg får kjøpt inn noe imorgen for å teste
Får kjøpe tre og sy sammen [emoji14]Jeg sitter og prøver å finne strandtelt med uv beskyttelse for å ha med ned til Egypt, ikke lett da mannen helst vil ha et stort et!
Hva mener han med et stort et?Jeg sitter og prøver å finne strandtelt med uv beskyttelse for å ha med ned til Egypt, ikke lett da mannen helst vil ha et stort et!
Får fortsette å bruke de ihvertfall da [emoji6]Vel. De hjelper så jeg slipper SE beina mine..?
Selve føttene var litt blålilla i fargen i morges [emoji85][emoji85]
Og selv med dem på, så.. Når jeg prøver stå på kne, kjennes det ut som jeg har puter på selve foten.. Men tror selve beina er litt mindre. Dyttet vannet litt opp.. Synes de ser litt smalere ut i alle fall. Men kan være fordi sokkene er svarte, og gir en illusjon. [emoji14]
Ja, fant ut jeg bare får dusje med dem på osv.. [emoji14]Får fortsette å bruke de ihvertfall da [emoji6]
Godt det da ihvertfall [emoji4]Da havner de rett utenfor. Eller et annet sted. [emoji14]
Havner heldigvis kun på gulvet da.
Har kokosmelk og mandelmelk som nesten ikke har karbohydrater og kalorier [emoji4]Skummetmelk? [emoji28]
Huff, vi kommer da bare til å være 3 voksne, 1 ungdom og 4 barn [emoji13] skal da ikke alle sitte der samtidigFår kjøpe tre og sy sammen [emoji14]
Har sett på denne som virker like stor som biltema sin, også ha en parasoll også for å skape ekstra skygge for alle [emoji4]Hva mener han med et stort et?
Som er 4 mannstelt?
Finner i første omgang ikke noe større enn dette
![]()
Edit, dette er 2,7 m bredt
http://www.biltema.no/no/Fritid/Lek...and/Strandtelt-med-UV-beskyttelse-2000035882/
Har sett på denne som virker like stor som biltema sin, også ha en parasoll også for å skape ekstra skygge for alle [emoji4]Hva mener han med et stort et?
Som er 4 mannstelt?
Finner i første omgang ikke noe større enn dette
![]()
Edit, dette er 2,7 m bredt
http://www.biltema.no/no/Fritid/Lek...and/Strandtelt-med-UV-beskyttelse-2000035882/
[emoji23][emoji23] greit å ikke ha de på natta da [emoji13]Ja, fant ut jeg bare får dusje med dem på osv.. [emoji14]
Så blir de rene og kjølende [emoji14]
Ååh, det skal vi en gang.. Tåler å tørke opp litt blod og gørr i blant [emoji14]Godt det da ihvertfall [emoji4]
Men jeg har hatt kattedør og det skal jeg aldri ha igjen [emoji23]
Ikke her [emoji853] også skal den vel blandes med fløte eller har det i seg så kalori nivået fortsatt er høyt