Skravletråd JULI ❤

Kompresjonsstrømpene på i dag. Vet ikke om jeg orker ta dem av igjen før ungen plopper ut [emoji85][emoji85]
Lurt å ha de på om dagen ihvertfall, føler du de har hjulpet noe?

Jeg sitter og prøver å finne strandtelt med uv beskyttelse for å ha med ned til Egypt, ikke lett da mannen helst vil ha et stort et!

Lurt å ha de på om dagen ihvertfall, føler du de har hjulpet noe?
Vel. De hjelper så jeg slipper SE beina mine..?
Selve føttene var litt blålilla i fargen i morges [emoji85][emoji85]
Og selv med dem på, så.. Når jeg prøver stå på kne, kjennes det ut som jeg har puter på selve foten.. Men tror selve beina er litt mindre. Dyttet vannet litt opp.. Synes de ser litt smalere ut i alle fall. Men kan være fordi sokkene er svarte, og gir en illusjon. [emoji14]

Fysj da, tror det hadde hvert dråpen her og soverommene ville blitt hermetisk lukket [emoji54]
Da havner de rett utenfor. Eller et annet sted. [emoji14]
Havner heldigvis kun på gulvet da.

Jeg sitter og prøver å finne strandtelt med uv beskyttelse for å ha med ned til Egypt, ikke lett da mannen helst vil ha et stort et!
Får kjøpe tre og sy sammen [emoji14]

Vel. De hjelper så jeg slipper SE beina mine..?
Selve føttene var litt blålilla i fargen i morges [emoji85][emoji85]
Og selv med dem på, så.. Når jeg prøver stå på kne, kjennes det ut som jeg har puter på selve foten.. Men tror selve beina er litt mindre. Dyttet vannet litt opp.. Synes de ser litt smalere ut i alle fall. Men kan være fordi sokkene er svarte, og gir en illusjon. [emoji14]
Får fortsette å bruke de ihvertfall da [emoji6]

Får fortsette å bruke de ihvertfall da [emoji6]
Ja, fant ut jeg bare får dusje med dem på osv.. [emoji14]
Så blir de rene og kjølende [emoji14]

Godt det da ihvertfall [emoji4]
Men jeg har hatt kattedør og det skal jeg aldri ha igjen [emoji23]
Ååh, det skal vi en gang.. Tåler å tørke opp litt blod og gørr i blant [emoji14]
Kattedør er også mer praktisk enn å ha vinduet åpent hele tiden.....

Ikke her [emoji853] også skal den vel blandes med fløte eller har det i seg så kalori nivået fortsatt er høyt

Ferdig saus fra... er det freia eller noe sånn. Zero heter den og selges på de aller fleste steder her i landet så du får ta turen over grensa da

Back
Topp