nugget2017
Glad i forumet
Hvilken velger dere, og hvorfor?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tilbud på mimmis nå, så jeg lurer på om vi skal kjøpe det nå. Så har vi én ting i boks i alle fallVi har en avent til førstemann, fornøyd med den. Trenger en ny til nestemann da vi fortatt bruker den til storebror på 2,5 år. vet ikke hvordan vi klmmer til å kjøpe til nestemann, men kommer ikke til å kjøpe før fødselen hvis vi ikke kommer over tilbud da vi ikke brukte den før storebror var et par mnd sist![]()
Skjønner den, greit med alt som er unnagjortEr tilbud på mimmis nå, så jeg lurer på om vi skal kjøpe det nå. Så har vi én ting i boks i alle fall![]()
Vi har 2Takk for tilbakemeldingjeg er førstegangs og føler meg virkelig på dypt vann i utstyrs-verden. Hva trenger man, og hvordan velge riktig?
AnneS - er den dere har med video? Eller holder det med lyd?
TakkDen Motorola-en er med lyd og kamera (for min del har jeg vært veldig fornøyd med å kunne se jenta når hun sov, særlig de første nettene på eget rom), og IKEA sin er kun med lyd
Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er veldig glad for at vi har en med kameramen for mange er det mer enn nok med kun lyd
![]()