Babycall?

Hadde ikke til første, kjøpte til andre når hun fikk epilepsi. Med kamera! Veldig fornøyd. Den blir brukt til denne og, vis det er behov.
Flytter etterhvert, og vet ikke hvordan det blir med naturlig soveplass ute og om jeg vil høre nybabyen inne!

skal ikke ha tror jeg.

Vi har en med kamera (Motorola), og den er topp, så lenge den står i laderen ;) den holder ganske dårlig på strømmen hvis vi har bilde på, hvis bildet er slått av så kan vi ha den med oss rundt :) så har vi faktisk en IKEA babycall som er helt super!

Takk for tilbakemelding :) jeg er førstegangs og føler meg virkelig på dypt vann i utstyrs-verden. Hva trenger man, og hvordan velge riktig? :P AnneS - er den dere har med video? Eller holder det med lyd?

Vi har en avent til førstemann, fornøyd med den. Trenger en ny til nestemann da vi fortatt bruker den til storebror på 2,5 år. vet ikke hvordan vi klmmer til å kjøpe til nestemann, men kommer ikke til å kjøpe før fødselen hvis vi ikke kommer over tilbud da vi ikke brukte den før storebror var et par mnd sist:)

Vi har en avent til førstemann, fornøyd med den. Trenger en ny til nestemann da vi fortatt bruker den til storebror på 2,5 år. vet ikke hvordan vi klmmer til å kjøpe til nestemann, men kommer ikke til å kjøpe før fødselen hvis vi ikke kommer over tilbud da vi ikke brukte den før storebror var et par mnd sist:)
Er tilbud på mimmis nå, så jeg lurer på om vi skal kjøpe det nå. Så har vi én ting i boks i alle fall :P

Er tilbud på mimmis nå, så jeg lurer på om vi skal kjøpe det nå. Så har vi én ting i boks i alle fall :p
Skjønner den, greit med alt som er unnagjort:) vi kjøpte madrass til sprinkelsenga idag, så da er vi et skritt nærmere å være klar;)

Takk for tilbakemelding :) jeg er førstegangs og føler meg virkelig på dypt vann i utstyrs-verden. Hva trenger man, og hvordan velge riktig? :p AnneS - er den dere har med video? Eller holder det med lyd?
Vi har 2 ;) Den Motorola-en er med lyd og kamera (for min del har jeg vært veldig fornøyd med å kunne se jenta når hun sov, særlig de første nettene på eget rom), og IKEA sin er kun med lyd :)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er veldig glad for at vi har en med kamera :) men for mange er det mer enn nok med kun lyd :)

Den Motorola-en er med lyd og kamera (for min del har jeg vært veldig fornøyd med å kunne se jenta når hun sov, særlig de første nettene på eget rom), og IKEA sin er kun med lyd :)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg er veldig glad for at vi har en med kamera :) men for mange er det mer enn nok med kun lyd :)
Takk :)

Vi kjøpte ført en avent uten kamera. Når hun kom på eget rom begynte behovet for kamera å komme snikende. Jeg var så påståelig på at vi overhode ikke trengte kamera.. kjøpte motorola mbp36s, på tilbud og er suuuperfornøyd med den!

Vi har en helt enkel fra avent til storesøster på 2 år. Vi vurderer kjøpe neonate fordi da kan man kjøpe ekstra enheter, så vi kan ha 2 barneenheter og 1 foreldreenhet :)

Vi har ikke bestemte oss for hvilken ennå men vi skal definitivt ha og uten tvil med kamera :)

Neonate hadde vi de første 8 mnd, god rekkevidde, god batteri kapasitet og liten og nett.. bruker den fortsatt i vogn, men har kamerabpå soverom[emoji1305] den er helt ok

Ønsker meg det men usikker på hvilken jeg skal velge her også. Har hund så det er kjekt når jeg skal ut i hagen å lufte når baby sover. Tror det blir med kamera. Lyst på sånn som kan kobles til Bluetooth kanskje.

Vi har en avent til jenta vår. Fungerer supert! Ikke kamera, og uten temperatur. Jeg tenker at om vi hadde kjøpt med kamera, hadde vi faktisk slappet av mindre, fordi vi hadde sett på det ofte. Men, ikke vet jeg :)

Vi kjøper også når tilbudet kommer. Sikkert på kundekveld på Barnas Hus :)

Hadde avent uten kamera til første, fungerte veldig greit. Men begynte å fuske nå i tidlig vår. Så da kjøpte vi Neonate. Liker godt størrelsen, temperaturmåler, batteritid og at d er mindre stråling på den. Skal kjøpe til en ekstra enhet til den. Vi har stort hus så synes det er greit å ha babycall inne til frøkna på 2 år en stund til.

Har NeoNate, en helt enkel uten kamera, men med lav stråling, er kjempefornøyd [emoji106][emoji4]

Back
Topp