Igår satt jeg i 2timer og ryddet gjennom det gamle tøyet til frøkna, og innså at det jentete tøyet blir ikke brukt mer
(ikke misforstå, jeg er superglad for gutten vår)
Så jeg satt der og tenkte på når hun hadde brukt det og det plagget, mens tårene trillet litt. Samboer bare rister på hodet av meg
Så jeg la det ut til salgs (en stor og full søppelsekk) og fikk solgt det. Jeg ble litt vemodig da hun som skulle ha det hentet det
Nå skal det sies at alt hjemmestrikket (nøytralt eller jentete) er spart på, og spesielle ting som jeg likte veldig godt.
Flere som kjenner seg hormonell om dagen?
Så jeg satt der og tenkte på når hun hadde brukt det og det plagget, mens tårene trillet litt. Samboer bare rister på hodet av meg
Så jeg la det ut til salgs (en stor og full søppelsekk) og fikk solgt det. Jeg ble litt vemodig da hun som skulle ha det hentet det

Nå skal det sies at alt hjemmestrikket (nøytralt eller jentete) er spart på, og spesielle ting som jeg likte veldig godt.
Flere som kjenner seg hormonell om dagen?
samboer vet å irritere livet av meg av og til. Jeg hater at folk skal stå/gå tett inntil meg, så det gjør han. Så hvis han forfølger meg fra stue til kjøkken og så til bad, så bobler hormonene i meg 

Må se den ikveld!