Det skjønner jeg godt.
Til hvor skal dere reise?
Danmark og Tyskland... bilferie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt.
Til hvor skal dere reise?
Okei. Jeg skal ha 1 uke i nov da får vi besøk . I august har jeg jobbet opp noen dager så vi har 1 uke til. I julen noen dager ulønnet p.Her blir 3 uker tilsammen.
Resten av feriedagene sparer jeg til å ta litt i høstferien og litt i forbindelse med jul
Vet ikke helt hvordan det blir.Okei. Jeg skal ha 1 uke i nov da får vi besøk . I august har jeg jobbet opp noen dager så vi har 1 uke til. I julen noen dager ulønnet p.
Skjønner. Ja det kan de jo. Her har jeg ikke så stor stilling nå så da jobber jeg opp og får da enkelt fri på en uke som jeg gjerne egentlig skulle jobbet 2 vakter egentligVet ikke helt hvordan det blir.
Kan se ut som om jeg kommer til å få ganske mye + tid det neste halvåret.
Fult mulig jeg vil være nødt til å avspasere litt før jul også.
Har en avregning nyttårsaften og har man for mye + tid mister man den.
Feriedager, kan overføres til neste år
Godt å ikke være alene da [emoji4]Da sto endelig minste opp. Så da har jeg endelig noe lag :d
God dag [emoji4] har dere planer idag?God morgen![]()
Skrive pakkeliste og finne frem litt. Handle inn til i kveld,besøk. Leke på lekeplassen. Dere daGod dag [emoji4] har dere planer idag?
God dag Musemor [emoji4]God morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Æsj det er kjedelig! Håper det snur og at dere får en fin ferie med masse bading [emoji16]Her skal jeg egentlig pakke til å dra på ferie, men det ser ut som om regntøy er viktigere å pakke enn badetøy...så jeg mistet motivasjonen litt...![]()
Koselig da [emoji4]Skrive pakkeliste og finne frem litt. Handle inn til i kveld,besøk. Leke på lekeplassen. Dere da?
Ahh ustabilt her og ,men ikke meldt regn før i morgen så håper det temmerKoselig da [emoji4]
Vi har ikke mange planer, bare hente bilen ved jobb og det kan vist bli I regnvær [emoji54]
Rusla ned for å snakke med ham så var han våken, såvidt. Så han sto opp og jeg laga frokost8 sto minste opp også. Helt greit.
Nå duppa jeg på sofaen og selvsagt ville minste ha frokosten akkurat nå. Prøve å duppe litt igjen jeg gitt [emoji42] Vekka du mannen?
God morgen.God morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Men mellomste kommer på barnebillettHmm. Målte ungene
Yngste definert som "i alle fall under 90, og under 80 også" en plass rundt 75, sto ikke helt stille.
Mellomste er 115,5
I fjor var hun akkurat lang nok til å få ta Shell kjøreskole i hunderfossen, 105. Hun har vokst 10 cm på et år! Jeg har merket det på klærene altså.... Men...
Eldste er 128,5 han vet jeg ikke hva var i fjor. Bare at han var over 120, dvs "voksen bilett"
Ja. Mellomste kommer på barnebilett og yngste er gratis. Over veien er lileputthammer og der går de på alder (6-12 på begge ungene)Men mellomste kommer på barnebillett
Hvor gamle var de eldste dine igjen?
Greit med at det går på alder da..Ja. Mellomste kommer på barnebilett og yngste er gratis. Over veien er lileputthammer og der går de på alder (6-12 på begge ungene)
De er 8 (ni i august) og 6 (i februar)