Aner ikke egentlig [emoji23]Hva skal det EGENTLIG forestille? Et kamera..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke egentlig [emoji23]Hva skal det EGENTLIG forestille? Et kamera..?
Skal visst være fullmåne på søndag [emoji23][emoji56]Håper det smeller på søndag![]()
KAN være kamera. "dette er et pass med BILDE inni!" [emoji14]Aner ikke egentlig [emoji23]
Ja det kan faktisk det altså. Dette må Googles i morgen [emoji14]KAN være kamera. "dette er et pass med BILDE inni!" [emoji14]
Ojoj enda bedreSkal visst være fullmåne på søndag [emoji23][emoji56]
Hm.Ja det kan faktisk det altså. Dette må Googles i morgen [emoji14]
Får bare se [emoji14]Ojoj enda bedre
Aha. Takk skal du ha
Ble nysgjerrig jeg og [emoji23]Aha. Takk skal du ha![]()
Ja det skjønner jeg jo [emoji14]Ble nysgjerrig jeg og [emoji23]
Æææææsj!!!Ja stakkars ekorn [emoji171]
Åh guri [emoji23] De dyrene altså. Stålorm i vannskåla til bikkja her. Men det minst lekre av alt var da han åt en vannrotte på terrassen. Ææææsj.
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]![]()
Morsomt at det ser ut som vi har en firkantet pokeball på passet i Norge [emoji23]
Håper hun har lyst til ut litt før da.Får bare håpe på at jeg slipper gå så mye lenger, heller.. Da blir vannet vekk etterhvert..
Er 37 uker på mandag, så da er det greit at han kommer. [emoji85]
Antar jeg er punktert igjen ila natta [emoji28] er nok mer forskjellen på morgen/ettermiddag/kveld dette..Håper hun har lyst til ut litt før da.
Syntes ikke det høres greit ut å gå opp 4 kg på ett døgn. Uansett hva jordmoren din sa i dag. Sier som hun over her: vei deg i morgen tidlig og ringt til føden
Her ee der mannen som "tordner" ved min side. Når han la seg og begynte bråket sitt (snorking altså) våkna jeg. Det var den søvnen. Nede i stua nå gitt.... Får vel se litt episoder daKjære vene som det plaskregner ute. Bråker så mye at jeg våknet. Så da ligger man her da å hører på regnet og får ikke sove igjen.
Hva har skjedd? Sender over en klem![]()
Det er det ja
Den tiden er grusom for å være ærlig
Simpelt hend elsker blåskjell.
Og ikke så galt når det ser bra ut også [emoji14]
![]()