Hvordan går det med dere.jeg sitter også å venter på telefon fra Riksen.
Kommet hjem fra RH?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere.jeg sitter også å venter på telefon fra Riksen.
vi er hjemme.. prøver å lande litt. fordøye alle inntrykk og tanker.Hvordan går det med dere.
Kommet hjem fra RH?
Dersom dere skal inn igjen neste uke og du har lyst og trenger et avbrekk jobber jeg 5-10 minutter unna å gå, så bare pling påvi er hjemme.. prøver å lande litt. fordøye alle inntrykk og tanker.
Men det er jaggu ikke lett.
I morgen er det nye prøver på SiV og UL av magen igjen før vi tar helgen.
Mulig jeg tar med meg mini ut på campingen til besteforeldrene mine for å få litt avbrekk.
skal inn igjen 24. Da er det ny beinmargsprøve.Dersom dere skal inn igjen neste uke og du har lyst og trenger et avbrekk jobber jeg 5-10 minutter unna å gå, så bare pling på
Klem.vi er hjemme.. prøver å lande litt. fordøye alle inntrykk og tanker.
Men det er jaggu ikke lett.
I morgen er det nye prøver på SiV og UL av magen igjen før vi tar helgen.
Mulig jeg tar med meg mini ut på campingen til besteforeldrene mine for å få litt avbrekk.
Takk Sara.Klem.
Håper alle her får en strålende dag!!!![]()
❤❤skal inn igjen 24. Da er det ny beinmargsprøve.
Men du viste da om den fra før av og har fått det for det at det ikke fins noen grenser på hva jeg kan finne på![]()
Bare netthandel Hehe
gruer meg... vet ikke hvorfor.. vi vet jo ting alt... men redd de finner noe mer.
Har det. Du da? [emoji1]
Skjønner det snuppagruer meg... vet ikke hvorfor.. vi vet jo ting alt... men redd de finner noe mer.
Du det er ikke noe rartSeriøst..
Jeg føler meg helt tom for energi og positivitet
Ene ungen sto opp rundt 07. Jeg sto opp for 15 min siden. Og eldste vekka jeg nå. Var vel påtide etter 14 t søvn [emoji33]
Goddag
Siste timene ioslonå
Skjønner det snuppa
Klary man er redd for det
Du det er ikke noe rart
Urgh. Skyt meg [emoji24][emoji24]
Frøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
![]()