Skravletråd JULI ❤

Så grusomt vondt da :( Ringe legevakta og kreve noe? Har de ikke noe skikkelig smertestillende? Morfin? Ett eller annet som kan hjelpe? Får så vondt av deg ♡ Klem !
Jaa kveles. Jeg skal til nevro i morgen, heldigvis. De sier jeg kan få morfinpreparat, men vil helst ikke det :( Ikke hvis Paralgin funker.. Men det tar "bare" hodet. Spyr av medisinene... Og halsbrann. I dag er den store dagen [emoji23][emoji24]

Haha ikke jeg heller [emoji14]
Skal jeg lide, skal ikke han få sove heller gitt. [emoji23]
Dessuten, jeg fortjener mer og bedre søvn [emoji85] så da må han opp først [emoji85][emoji85]

Så grusomt vondt da :( Ringe legevakta og kreve noe? Har de ikke noe skikkelig smertestillende? Morfin? Ett eller annet som kan hjelpe? Får så vondt av deg ♡ Klem !
Og klem tas godt imot [emoji171] Jeg har sikkert litt mot igjen imorgen.

Jo :( Og eneste som funker er Paralgin. Og medisinene gjør at jeg spyr og nå orker jeg ikke mer... Har time i morgen, heldigvis .
Fælt når det er sånn [emoji52]
God bedring! [emoji173]️

Frøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
0f919f72dc3c21db6a58db3ab8de6c02.jpg

Har ikke tid til mer. Vi tar en spontan tur til byen og ser Grusomme meg 3 på kino med McD som middag rett og slett :D Kos dere masse i dag. Ses i kveld :D

Jaa kveles. Jeg skal til nevro i morgen, heldigvis. De sier jeg kan få morfinpreparat, men vil helst ikke det :( Ikke hvis Paralgin funker.. Men det tar "bare" hodet. Spyr av medisinene... Og halsbrann. I dag er den store dagen [emoji23][emoji24]
Håper de finner en løsning

Og øynene når får du vite hvordan det går

Frøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
0f919f72dc3c21db6a58db3ab8de6c02.jpg
Mi har bare sånne barnslige klistreøredobber hun, hvor har du funnet disse?

Også innavl og greier [emoji23] Samme her. Er vel i slekt med halve Lofoten
Haha, det var nemlig mamma sin respons da brodern spurte om det var noe utenlandske aner i slekta et sted [emoji14]

Back
Topp