Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, var det jeg mente..Nei kl2 ca hadde vi 1000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, var det jeg mente..Nei kl2 ca hadde vi 1000![]()
Jeg så det stod 499, og sjekket.. Og da viste den første innlegg som et ca kl 15...Åh har ikke anelse jeg om hvordan den søkemonitoren funker altså [emoji14]
Om ikke, så.. Såå... Gir jeg opp.. [emoji85]Nei det gjorde vi ikke. Ganske sikker på vi er safe jeg![]()
Godnatt!Jeg tror jeg må sove nå. God natt![]()
Sove godt da. [emoji123][emoji123][emoji1]Jeg tror jeg må sove nå. God natt![]()
Forsto det. Husker ikke hvor jeg quota lengre nå. Leste egentlig bare den ene [emoji23]Ja, var det jeg mente..
Du har nok mye mer enn det ja ! Du får skeive ned. Komme til 2006 og bli naboen min der [emoji23]Jeg så det stod 499, og sjekket.. Og da viste den første innlegg som et ca kl 15...
Haha, sliten i øya nå?Forsto det. Husker ikke hvor jeg quota lengre nå. Leste egentlig bare den ene [emoji23]
Altså. Ikke bare gir jeg opp. Må nesten boikotte bittelitt også. Er gåen jeg [emoji23]Om ikke, så.. Såå... Gir jeg opp.. [emoji85]
Øya, hodet, armer, fingrer ja. [emoji23][emoji23]Haha, sliten i øya nå?
Sove godt ! [emoji123][emoji123][emoji1][emoji8]Nei nå holder jeg på å sovne sittende, så nå må jeg legge meg. God natt [emoji16]
Haha. Njææ.Du har nok mye mer enn det ja ! Du får skeive ned. Komme til 2006 og bli naboen min der [emoji23]
Masse det også !Haha. Njææ.
Ja, tipper på mer 650 eller noe, altså.. Eller mer.
Ser denAltså. Ikke bare gir jeg opp. Må nesten boikotte bittelitt også. Er gåen jeg [emoji23]
God natt, klatremus!Nei nå holder jeg på å sovne sittende, så nå må jeg legge meg. God natt [emoji16]
Forståelig.Øya, hodet, armer, fingrer ja. [emoji23][emoji23]
Ser frem til i morgen kveld. Prøve legge meg til normal tid. Prøve hvertfall [emoji23]Ser den
Ja, er fornøyd.Masse det også !
Hah. Jaja! [emoji14] lykke til med det!Ser frem til i morgen kveld. Prøve legge meg til normal tid. Prøve hvertfall [emoji23]