Det er santJa, håper det..
De regner jo med det går fort. Og daaa.. Blir jeg neppe så sliten heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er santJa, håper det..
De regner jo med det går fort. Og daaa.. Blir jeg neppe så sliten heller.
Hehe.. Uff. Jeg har snudd døgnet litt jeg.. Så.. UtrøttHøres godt ut. Trøtt nå![]()
Heeelt greit detHar ikke følelser of dermed skeiver jeg veldig mye feil [emoji23]
Og nå natta? [emoji23][emoji23][emoji23]10 408 innlegg![]()
HahaHehe.. Uff. Jeg har snudd døgnet litt jeg.. Så.. Utrøtt
Utrolig!!! Du burde fått en helt egen premie [emoji173]️1263 innlegg tok jeg fra 00 til 00 [emoji33][emoji33]
Spennende å se. Ikke lenge igjen nåDet er sant![]()
Det vurderer sterkt nå. Sliter sånn med å skrive riktig nå [emoji23]Og nå natta? [emoji23][emoji23][emoji23]
Min vil bare vise meg de 499 siste??1263 innlegg tok jeg fra 00 til 00 [emoji33][emoji33]
Ja, blir spennende. Har svangerskapet vært likt?Spennende å se. Ikke lenge igjen nå
Så fint sagt da [emoji7][emoji7]Utrolig!!! Du burde fått en helt egen premie [emoji173]️
Vel. Vi rakk ikke 1000 innlegg før rundt 02, i alle fall..?Lurer på hvor mange innlegg dere skrev fra 00 til 01 i gårnatt?![]()
Ikke i det hele tatt.. [emoji14]Ja, blir spennende. Har svangerskapet vært likt?
Nei kl2 ca hadde vi 1000Vel. Vi rakk ikke 1000 innlegg før rundt 02, i alle fall..?
Åh, høres bra ut. Jeg var redd dere tok 1000 den første timenVel. Vi rakk ikke 1000 innlegg før rundt 02, i alle fall..?
Åh har ikke anelse jeg om hvordan den søkemonitoren funker altså [emoji14]Min vil bare vise meg de 499 siste??
Nei det gjorde vi ikke. Ganske sikker på vi er safe jegÅh, høres bra ut. Jeg var redd dere tok 1000 den første timen![]()