Hvordan er vekten deres?

Jeg er 8+5 og veide 56 kg i dag, hadde startvekt på 53 kilo. Jeg veide meg for tre dager siden og veide 55 da, og jeg føler meg mildt sagt forstoppet - så jeg regner med at det er litt mindre enn 3 kg i økning. Samtidig kan det være jeg som bare lurer meg selv fordi jeg ikke har så lyst til å bli helt ballong med en gang:p:eek:
 
Gått opp 1,3 kg så langt. 10+0 i dag. Sist gikk jeg opp 3 kg første 12 ukene. Sikkert for de jeg nå har en vill 2-åring, så kan ikke ligge like mye i ro på sofaen som jeg helst vil [emoji13]
 
Jeg har fremdeles ikke fått sjekket så jeg lever i lykkelig uvitenhet.. :D

Jeg har endelig etter flere år som undervektig kommet opp i normalvekt...så alle kiloer opp er egentlig bare positivt... :p
 
Jeg er bare 8+2. Minus 4 kg ut fra startvekt. Håper det snur snart. Jeg har litt til overs etter forrige svangerskap, men skulle gjerne unngått å havne helt på felgen før det snur [emoji1303]
 
Veide 58kg ved starten og cirka samme nå. Har ikke vekt hjemme og tror det er for det beste! Veier meg selv av og til på treningssenteret. Hadde gått opp en del rett før jeg ble gravid så legger kanskje ikke så mye på meg umiddelbart? Kan vel håpe [emoji849]
 
Tør nesten ikke å veie meg :p
Magen har jo stoppet helt opp og er så sulten hele tiden. Prøver å begrense meg da!
Sist jeg veide meg, for en uke siden hadde jeg gått opp 0,5 kg.
Men gikk opp en del før det når jeg sluttet på p-piller :/ veier nok fra før, så kjenner dette er litt sårt! Gruer meg til at jeg skal bli veid!
Du kan veie deg hjemme og så gi beskjed om vekten hos legen :) jeg gjorde det sist, og det var mye bedre.
 
Jeg har faktisk gått opp 6 kg allerede. Veide kun 47kg før jeg ble gravid så jeg er faktisk veldig fornøyd med økningen, har alltid slitt med å legge på meg, men nå er det ikke noe problem![emoji3]
 
Det er litt rart at jeg ikke har gått opp i vekt når jeg har fått større pupper og mage. Jeg er nå 12+6 og veier 54kg fra før 53,7[emoji848]
Har du blitt mer stillesittende enn du var før? For muskler veier mer enn fett [emoji6]
 
Måtte gå på vekten i dag etter en uke på ferie med pizza og pastao_O ferie mage og vann i beina etter flytur- 2 kg+
Satser på de går sin vei i gjenn. Er i uke 10+6
 
11+2 og gått opp 800g. Sist kom det meste rundt 5-6mnd. Gikk opp rundt 8-9 kg sist.
 
Ble veid på Riksen i går... og da er det omtrent 2 år siden sist gang jeg veide meg...

Så det blir startvekten min...og så får vi se hvor mye opp det blir etter det :p
 
Jeg har visst gått NED siden jeg var på Riksen på mandag... det var vel ikke helt planen. :p

Jeg skylder på kvalmen, jeg.... :(
 
Har ikke veid meg på sikkert ett år.. men gikk ned 2 buksestørrelser ganske umiddelbart etter graviditet, og synes ikke det ser ut som jeg har lagt på meg så veldig mye igjen enda. Er omtrent like aktiv som før (driver med hest, så er litt tvunget), men magen har blåst seg opp litt. Er akkurat 13 uker idag
 
Veide meg sist da jeg var 12 uker, og hadde ikke gått opp noe enda. Men magen ser konstant oppblåst ut nå:rolleyes:
 
Back
Topp