Og tempoet har økt ytterligere.9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
242 innlegg de siste 10 minuttene
24,2 innlegg i minuttet
Med denne farten trenger vi 36 minutter for å klare det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og tempoet har økt ytterligere.9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Hehehe, ikke noe særlig hvis de sover neiHåper da ikke at fingrene har sovna [emoji23]
Hehe det er nesten en side for et minutt høres bra ut [emoji4]Ligger "bare" 32 min bak.. Og 30 sider...
Nei nei, det GÅR. Hvis ikke griner jeg hele natta med vonde fringre [emoji23]Dette kan gå
Vet ikke hvor mange dager jeg orker med dette kjøret! Har over 500 innlegg idag da
NeiHuff men over 1000 på en time!
Ikke KAN, det GÅRDet kan gå!
Hmmm vet ikke hvor lurt det er da [emoji6]Sant. [emoji14] Kan jo sove i dusjen etterpå![]()
Hihi, ja like greit [emoji6]Kanskje like greit og samboeren fikk vel litt nikotin [emoji6]
Ligger godt an tidsmessigSå bra! Så du har troa på det?
Er det ja. Men men. Overdriver jeg ikke går det greit !Det er ikke godt. Man er avhengig av dem
Hahaha, enig, kan ikke skravle sånn som dette i morgen..Nei nei, det GÅR. Hvis ikke griner jeg hele natta med vonde fringre [emoji23]
Hørt også at det er BS, og noe de gikk ut i fra for.. Gamledager. Fordi kroppen husker likevel.
Og det tror jeg på.. Føles ut som om kroppen vet hva den driver med.
Oi Oi tar seg skikkelig opp nå9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Jeg har nok hatt mer aktive dager enn i dagFørste gang jeg er såpass altså.
Jeg også !Haha, prøve!
Ja blir sur. Men opererer de er det en av de positive tingene. Bivirknigneme blir borte.Kjedelig![]()
Har du kutta deg i fingeren??Haha neida. Ikke din feil da. Svimte av når jeg kutta meg i fingeren jeg. Haha.
Bad om info pr mail/kontaktskjema.Du får ringe dem i morgen og be dem sende deg den på e-post
Sykt å tenke på egentlig... [emoji23]Wow det er imponerende!