Ikke godt å si MusemorJeg var ikke tynn, heller det motsette.
Morkaken til de yngste var fin, den til eldste løsnet aldri som den skulle og måtte hentes ut i biter etterpå så var litt vanskelig å si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke godt å si MusemorJeg var ikke tynn, heller det motsette.
Morkaken til de yngste var fin, den til eldste løsnet aldri som den skulle og måtte hentes ut i biter etterpå så var litt vanskelig å si
Vi trenger allePhu!!
Nå var jeg redd du forsvant i innspurten..
Hyle av glede på innsiden [emoji23]Jeg og!
Huff men over 1000 på en time!Ser bra ut enda!
KjedeligÅh. Brus. Jeg vil ha Brus! Men medisinene gjør at alt med kulsyre er æsj![]()
Trodde Sokna lå i Buskerud og dermed Ringerike, ikke RomerikeLangt :/ Østfold her. Men hadde hytte i Sokna før, så vært mye på Romerike.
Det er ikke godt. Man er avhengig av demJa. Men mer i håndledd.
Å så typiskMåtte be om info på nytt. Søkk vekk... Fant all info utenom kundenummeret mitt..
Ånei, stakars liten [emoji171] Klem til dere... Det må være tøft..
Nærmer oss bare 1000 daVeldig imponerende. Men bare 65 minutt igjen (pluss den timen som er buffer).
Haha, prøve!Positiv ! Vær pooooositiiiiv!
Selv [emoji23] Får ta det etterpåBurde dusje, burde sove.![]()
Wow det er imponerende!Veldig. Og tempo er enda braJeg hae passert 1000 innlegg i dag da [emoji23]
Takk for tips. [emoji14]Ja det er lurt!
Haha. Gale skravlehøner [emoji16]Så mye det er skrevet her siden sist eg var innpå denne for 3t siden [emoji28]
Har ikke tid. Mem samme her [emoji23]Burde dusje, burde sove.![]()
Det stemmerTrodde Sokna lå i Buskerud og dermed Ringerike, ikke Romerike![]()
Nettopp [emoji4]Ja det er så sant. Jeldigbis er de ikke laget av glass
Skjer mye på 3 timer [emoji23]Så mye det er skrevet her siden sist eg var innpå denne for 3t siden [emoji28]