Åh. Brus. Jeg vil ha Brus! Men medisinene gjør at alt med kulsyre er æsjJeg skal finne min. Nuh. Og leite etter regninga.....! Og litt brus. Yep.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Brus. Jeg vil ha Brus! Men medisinene gjør at alt med kulsyre er æsjJeg skal finne min. Nuh. Og leite etter regninga.....! Og litt brus. Yep.
Det vil si rundt 300 innlegg de siste 10 minuttene?8301 av 10000 tatt
Her er jeg lat gitt . Burde trentHelt grei.
Veldig bra start, men litt svak slutt.
Ble litt lengen enn vanlig da![]()
Hahaha [emoji23] Holder meg degJupp så skal mannen få flere må det enten komme tvillinger etterhvert eller han må få seg ny kone
NeiÅjaa. Tenkte det var for 1 år [emoji23]
Men greit å ikke være redd for pm vi klarte det eller ikkeNja. Hopper greit nå
Du og da [emoji8][emoji8]Jeg vet [emoji8][emoji8]
Ja hahah. Helt sant [emoji23]Litt som klokken som går og går og aldri kommer til døren så blar og blar man og aldri kommer til enden![]()
Jeg løper så fort jeg kan, eller skravler så fort jeg kanJa. Heia heia ! [emoji509]
Positiv ! Vær pooooositiiiiv!Ja....
Hvorfor det, min kverulering gir hvertfall et par innleggJa haha var det jabegynne formulere meg anderledes hihi
Takk for det [emoji4]Så kule da![emoji1]
Takk sovner nok snartDu får ha en god natt [emoji4]
Jeg er alt for flink til å spamme..Det vil vi ikke skal skje !
Haha uff sorry. Ikke meninga å le [emoji14] Man gjør det man måEr ikke det vanlig da? Altså jeg ligger nå på gulvet mellom to sovende barn fordi lillegutt ble utrolig
Haha sant. Fortsette for innlegg sin delHvorfor det, min kverulering gir hvertfall et par innlegg![]()
hehehe veldig surt hvis det ikke går ja!Ja hvis ikke så griner jeg meg i søvn
Ja noenganger er det veldig vanskelig. Det sies at de beste vennene er de som ler først, og spør om det går bra etterpå [emoji14]Ja, får håpe det [emoji4] det er vanskelig å ikke le av sånne komiske hendelser da [emoji28]
Lett forJeg er alt for flink til å spamme..
Huff god bedring [emoji173]️