Ja det må bli en safe eller noe [emoji23]Godt du liker dem også da [emoji6] Hmmm finne et gjemmested for tingene dine kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må bli en safe eller noe [emoji23]Godt du liker dem også da [emoji6] Hmmm finne et gjemmested for tingene dine kanskje?
Skal si det til han når han kommer hjem [emoji23][emoji23][emoji23]Vi setter stor pris på det[emoji1][emoji23]
Kanskje bikkja spiste den?Jeg vet jeg hadde en regning her et sted.. Hvor er den? [emoji33][emoji33]
Ja, men er jo bare vanlig kontroll. Ikke lyst.. Blæh. Ikke superfan av jmJa det får vi håpe Lillafrosk [emoji171] Hun var 1400 første gang jeg holdt henne. Nå er det bare absurd å tenke på. Håper gutten din vokser fint [emoji171] Skal du inn på fredag?
Uff da. Man får jo vondt av seg ja. Bra det gikk godt da [emoji8] Tross alt.Junior datt bak sofaen i dagOg traff et hjørnebord med kant på vei ned. Noen streker og merker i ansiktet, men virket til å gå bra. Gjør vondt i mammahjertet. Hun skrek sånn. Men etterpå, så lo jeg litt... For hva skulle hum bak sofaen å gjøre?
Var felles jeg mente ved tanke på disse 10.000Mente personlige innlegg eller felles [emoji14] Men antar felles!
Du gjorde det ja [emoji23][emoji23] 11 min bak. Bra !Det har jeg faktisk lagt merke til[emoji23]
Nei var lita [emoji171] 1619g ved fødsel, hun kom 34+5.Det var ikke mye.
Når kom hun?
Jeg skal finne min. Nuh. Og leite etter regninga.....! Og litt brus. Yep.Kom da!
Jeg vet [emoji8][emoji8]Jeg skravler jo alt jeg kan jo [emoji14]
Så bra da [emoji4]Oi, hvor det går, flere sider bare mens jeg var i dusjen![]()
Ja enig med deg [emoji23]Det gjør ikke jeg. Så syns han blir for egoistisk [emoji23]
Litt som klokken som går og går og aldri kommer til døren så blar og blar man og aldri kommer til endenJa. Jeg blar og blar men blir aldri ferdig [emoji23]
Helt sant. Hørtes litt kjekkere ut da [emoji14]Vel. Bedre enn å brette klær eller den reelt aktuelle "rydde ut av kommoden på badet så der blir plass til klærene til yngste"
Kommoden inneholder nemlig veldig mye. Det er egentlig en stellekommode, men utover noen åpne hyller er dette eneste møbel på badet. Ingen skap under vasken eller ved speilet....
Men jeg må ha plass til klærene hennes. Har tatt frem ny størrelse og det var mye.
Fortsatt lille gull men blitt stor og snart barnehage... Skummelt [emoji23]Så veeeldig også [emoji7][emoji7]
VeldigHjelper hjelper
Han sovnet med en hånd på magen og jeg brukte andre hånda på mobilen [emoji23]Kanskje han vil sovne til lyden av klikkende tastatur![]()
SelvsagtHun er 14 og en anelse stiv og skral. Men luftes må hun jo
De gjør det.Skravler godt disse damene
Det vil vi ikke skal skje !Nå må dere ikke bråstoppe da blir jeg kastet ut [emoji23]