>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Men mer i håndledd.Auda. Det er vondt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men mer i håndledd.Auda. Det er vondt!
Ja det er så sant. Jeldigbis er de ikke laget av glassJupp og de många lære på en eller annen måte
[emoji173][emoji173]
Lykke til i morgen
Nettopp [emoji171]Bare ingen andre gjør så [emoji23]
Greit som første gang da. Da vet man ikke liksom [emoji14]Jeg har dessverre men trenger det så absolutt ikke [emoji6]
Det blir det nokHåper på et hyggelig besøk
Ja de hadde jo ledig bare vi maste [emoji6]Jaja det nærmer seg ihvertfall
Så kjedelig, ringe imorgen?Sånn. Ble borte litt visst. Må hente meg inn igjen. Fant ikke regningen, og helt umulig å finne informasjonen på nett. tåpelig...!
Hørt også at det er BS, og noe de gikk ut i fra for.. Gamledager. Fordi kroppen husker likevel.Føler du at det er for kroppen som "å starte på nytt"? Det er så mange som sier at det er for kroppen som å være førstegangs igjen fordi det er så lenge siden sist .. [emoji848]
Åh jeg blir litt nervevrak3 min til ny oppdatering
[emoji23][emoji23][emoji23]Gjør det som kreves, også får jeg finne et sted som kan hjelpe meg med avhengigheten min [emoji23][emoji23][emoji23]
WOW!!8886 av 10000 tatt !!
Det vil jrg troTakk. Blir spennende å se
Og svare. Ikke glem å svare [emoji23]Gjorde det. Spent på nå, jeg. Får bare.. Lese meg fremover her [emoji14]
Jaaa. Æssj.Ja, men ikke godt med vann i fingrene uansett. Blir så stive.
Ikke så ille det nei.Digg [emoji14]
Huff, hva sier legene da?Er vel ikke så mye å pese om.
Er mest forvirra.
Beinmargen til 2 åringen produserer ikke blodplater og røde blodceller selv. Så må han ha blod transfusjon regelmessig for å ikke ha for lav blodprosent.
Vet ennå ikke hvilken grad han har. Å siden det er en slags preleukemi stresser det meg.
Var ei venninne som også hadde det sånn.Ja jeg ser for meg at det lett kan skje. Stemoren min forstod ikke at hun måtte føde. Trodde hun bare var hard i magen. De fikk henne på sykehus da [emoji14]