>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Men sikker på jeg passerte 1000 innlegg nylig...Aner ikke jeg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men sikker på jeg passerte 1000 innlegg nylig...Aner ikke jeg heller
Så da får ikke du skravlet mer?Neiiii mannen kom hjem [emoji54]
Bare ingen andre gjør så [emoji23]Hahaha. Det er bra [emoji23] Jeg har sett det.
Å nei
Så utroøig trist
Tenker på dere[emoji173]
Si fra om det er noe jeg kan gjøre
Gjør det som kreves, også får jeg finne et sted som kan hjelpe meg med avhengigheten min [emoji23][emoji23][emoji23]Du er god [emoji8]
Vet ikke hvor det kommer fra.
Har ikke vært spesielt små barn hverken på mannens eller min side av familien som ikke har vært premature.
Kan ha noe med at jeg ikke klarte å legge på meg i svangerskapene
Gjorde det. Spent på nå, jeg. Får bare.. Lese meg fremover her [emoji14]Den hoppa godt da ja![]()
Veldig også ! Det bør ikke skje [emoji23]Ja, og vi nærmer jo oss virkelig. Blir maks surt om det ikke går..![]()
Jaja det nærmer seg ihvertfallØyelege om 6 dager nå så [emoji2]
JaAh. Så noen mnd for en hund er gjerne ettnåe og to allerede der ja
12% nå. Haha. Kanskje han hintet til å legge vekk forum [emoji23]22% her. Må snart lete etter lader. Mannen tok den bort [emoji33]
Ja, men ikke godt med vann i fingrene uansett. Blir så stive.Neeei, men sånn er det bare. Er hjertet. Går på medisiner så alt er i orden. Får bare vann innimellom![]()
Du får ringe dem i morgen og be dem sende deg den på e-postSånn. Ble borte litt visst. Må hente meg inn igjen. Fant ikke regningen, og helt umulig å finne informasjonen på nett. tåpelig...!
Alt er helt supert! [emoji4]Så herlig da[emoji7] håper alt sto bra til!
Ja.. Og klam mellom beina? "ååh, gikk vannet?... Nei....."Ikke sant! Og man tolker nesten alle småting som er annerledes med kroppen som tegn også [emoji28]
Hvorfor nei? Må du av kanskje? [emoji171]Neiiii mannen kom hjem [emoji54]
Sjekker på dataen fra tid til annen men skjer ikke ofte at jeg sjekker nå ihvertfallAner ikke hva jeg har ! Har liksom ikke tid å se
Jeg også. Jeg har skikkelig kjip humor sånn sett [emoji85][emoji23]
Bra da. Om uhellet er ute liksomAltså. Jeg tåler mye rart, men dype sår og kutt blir jeg dårlig av. Men på andre, kan jeg takle det veldig bra om jeg må.