Må ikke ha for mye heller så tar litt jeg og [emoji14] Jeg er veldig tålmodig på enkelte ting, men ekstremt kort lunte på annet.Jeg har noen ganger for mye, så sender over litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke ha for mye heller så tar litt jeg og [emoji14] Jeg er veldig tålmodig på enkelte ting, men ekstremt kort lunte på annet.Jeg har noen ganger for mye, så sender over litt![]()
God morgen![]()
Hehe! Rart med detMå ikke ha for mye heller så tar litt jeg og [emoji14] Jeg er veldig tålmodig på enkelte ting, men ekstremt kort lunte på annet.
Fy søren. Super Mario -hvilken nå enn utgave det er, de kaller den "kattemario" for Mario kan ta på en kattedrakt.
Det er grusomt å høre på. Ikke spillet. Men ungene. De spiller jo samtidig på skjermen. Men fy søren som de kommanderer og kjefter. Gjør. Ikke gjør. Nei. Ikke sånn. Sånn. Nei. Nei. NEI, sånn! Nå!
Jeg blir tullete og sender dem ut
Ja det synes jeg og [emoji14]Hehe! Rart med detkunne jo ha vært bedre fordelt
![]()
HurraJippi nå kom sola hit jeg bor! Lykke![]()
3D-ultralyd er fantastiske greier! Nå er det ctg-registrering her [emoji4] så en runde innom til lege, og så hjem!
Hvis det er noen trøst... jeg har hatt det hele tiden, og jeg har ikke fullført et svangerskapAltså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Anbefaler alle å laste ned fantorangen-spillet. Skikkelig morsomt![]()
Vi har en treig start på dagen, jeg og miniHan ligger her og snakker og snakker, jeg prøver å følge med i svingene og snakke tilbake så mye jeg bare kan!
Livet med en 3 måneder er deilig [emoji813]
![]()
Glad jeg ikke er alene [emoji23] Men er et festlig fenomen. Den har ingen nytte overhodet.Hvis det er noen trøst... jeg har hatt det hele tiden, og jeg har ikke fullført et svangerskapHvordan man blir kvitt det vet jeg ikke, har prøvd selv [emoji14] Så hvis noen har tips vil jeg også vite det!
![]()
Takk for det[emoji4] Planer for dagen?
Ikke akkurat noen nytte nei.. mest til plage egentligGlad jeg ikke er alene [emoji23] Men er et festlig fenomen. Den har ingen nytte overhodet.
Veldig. Effektivitet er viktig. Du da?Multitasking![]()
Dritkjedelig. Men ene er i ovn og andre på kok. Grønnsaker igjen daKos deg![]()
Hvordan ligger det ann om man sammenligner med i går tro?4486 av 10000