Skravletråd JULI ❤

Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.

Fy søren. Super Mario -hvilken nå enn utgave det er, de kaller den "kattemario" for Mario kan ta på en kattedrakt.

Det er grusomt å høre på. Ikke spillet. Men ungene. De spiller jo samtidig på skjermen. Men fy søren som de kommanderer og kjefter. Gjør. Ikke gjør. Nei. Ikke sånn. Sånn. Nei. Nei. NEI, sånn! Nå!

Jeg blir tullete og sender dem ut

Jo takk, hørtes kjent ut[emoji23] her er de også sendt ut!

Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Hvis det er noen trøst... jeg har hatt det hele tiden, og jeg har ikke fullført et svangerskap :p:p Hvordan man blir kvitt det vet jeg ikke, har prøvd selv :p Så hvis noen har tips vil jeg også vite det!:)

Vi har en treig start på dagen, jeg og mini :) Han ligger her og snakker og snakker, jeg prøver å følge med i svingene og snakke tilbake så mye jeg bare kan! :D Livet med en 3 måneder er deilig [emoji813] :)

Herlig alder[emoji7]

Hvis det er noen trøst... jeg har hatt det hele tiden, og jeg har ikke fullført et svangerskap :p:p Hvordan man blir kvitt det vet jeg ikke, har prøvd selv [emoji14] Så hvis noen har tips vil jeg også vite det!:)
Glad jeg ikke er alene [emoji23] Men er et festlig fenomen. Den har ingen nytte overhodet.

4486 av 10000

Back
Topp