Huff, det hørtes ikke noe særlig ut!Jeg har vann i henda [emoji23] Så blir som når man er preggo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut!Jeg har vann i henda [emoji23] Så blir som når man er preggo.
Vet ikke hvor det kommer fra.Både og. Dysmatur regnes og om barnet mangler inderhudsfettet og er i "dårlig" fortfatning utover vekten. Men bra alt var fint med han
Ser ut til at de er genetisk små da. Ja ikke sant, hører ofte de blir store ved Sv.diabetes.
Lille U var størstMen ikke stor han heller [emoji171]
Vi er mange små i familien. Selv var jeg 2200 født uke 38, og lillesøster 2500 født uke 40.
22% her. Må snart lete etter lader. Mannen tok den bort [emoji33]Ånei. 15% strøm og kort lader [emoji23]
HuffdaHar ligget på Riksen med minstemann siden søndag.![]()
Beinmargsprøve i går. Blodykdom i dag.
Altså. Jeg tåler mye rart, men dype sår og kutt blir jeg dårlig av. Men på andre, kan jeg takle det veldig bra om jeg må.Uff. Jeg liker fargen [emoji23] Jeg er rar hahaha
Spent2 min til ny sjekk !
Så koselig da [emoji7] Håper det blir en fin dagI morgen skal jeg og lillemor på besøk i bhg hun skal begynne i. Resten av dagen har jeg ingen planer.
Men ikke skravle som en gal. Håper jeg
HahaLille og tommel her [emoji23]
Godtegriser !Jo men allikevel da [emoji14] Men her forsvinner minsr 1 om dagen altså! Han er ekstrem.
Huff, håper hun snart sover uten å våkne daMi også. Hun våkner nesten alltid mellom 23 og 00[emoji85]
Æææ dårlige planleggingÅnei. 15% strøm og kort lader [emoji23]
Ah. Så noen mnd for en hund er gjerne ettnåe og to allerede der jaSju.
Men noen sier det første er noe ekstra.
Som gir 192 de siste 10 minuttene.8669 av 10000 tatt
32% og tilkoblet lader ved senga22% her. Må snart lete etter lader. Mannen tok den bort [emoji33]
Ånei, det er så slitsomtSyk og syk.... Bare kroppen min som ikke liker å være gravid[emoji85] Så kaster opp alt jeg putter i meg. Og formen blir der etter[emoji29]
Da skal jeg prøve å huske [emoji7]Jaaa gjerne [emoji171]
Huff ikke snakk om det engang!Nei. Vi håper og håper nå gitt. La tempo holde seg oppe. Om alle legger seg nå derimot.... Da sliter vi
Jeg også. Jeg har skikkelig kjip humor sånn sett [emoji85][emoji23]Jeg ler meg skakk av sånne videoer med folk som tryner og er uheldige [emoji23] føler meg så slem [emoji56][emoji48]