Synge til barnet

Minimeg123

Forelsket i forumet
Nokon som har begynt å synge til magen? Er i veke 22 no og har tenkt å begynde å synge på kvelden før eg sovner. Har veldig lyst att barnet skal få ein fast sang vi synger kvar kveld.
Nokon som har tips til sang?
Eg tenker å synge den nissesangen i amalies jul [emoji4]

Synger ikke spesielt for babyen, men for storesøster når jeg legger henne. Det faste repertoaret er So ro, Trollmors vuggesang, Bæ bæ lille lam, Vi har en tulle, Se min kjole og Fola fola Blakken. Til jul supplerer jeg med Lucia-sangen og Julekveldsvisa, og den fra Amalies jul. [emoji28]

Synger for storesøster hver kveld. Etter lille begynte å kunne høre kommer det bevegelse og spark fra magen <3 var ikke noe flink i forrige svangerskap, syns det var kleint å synge til magen (enda så glad jeg er i å synge), men nå blir det jo naturlig da jeg har ei på utsiden av magen å synge for :-)

Lillebrors vise, lille måltrost, vi har ei tulle, jeg vil bygge meg en gård, aftenssang om våren synger vi ofte :-)

Synger for storesøster hver kveld, hun får velge sang, og nå er det so ro som er favoritten :-)

Synger for storesøster hver kveld. Etter lille begynte å kunne høre kommer det bevegelse og spark fra magen <3 var ikke noe flink i forrige svangerskap, syns det var kleint å synge til magen (enda så glad jeg er i å synge), men nå blir det jo naturlig da jeg har ei på utsiden av magen å synge for :-)

Lillebrors vise, lille måltrost, vi har ei tulle, jeg vil bygge meg en gård, aftenssang om våren synger vi ofte :-)
Kjenner på denne kleinheita eg også [emoji28] men fekk med samboer og vi sang for første gong ilag idag (fant tak i sangteksta til amalies jul). Er litt koselig også [emoji16]

Den sangstemmen min er ikke vakker, så blir dårlig med det. Blir vel heller å slå av en trall på en eller annen måte når barnet er født. Blir for rart for meg å synge til magen

Den sangstemmen min er ikke vakker, så blir dårlig med det. Blir vel heller å slå av en trall på en eller annen måte når barnet er født. Blir for rart for meg å synge til magen
Ja, aldri i verden om jeg hadde sunget bare for magen! Det gikk noen måneder fra første var født til det i det hele tatt falt meg inn å synge for henne også, det bare var så unaturlig for meg. Hun var vel rundt tre måneder, kanskje. [emoji23][emoji85]

Samme her, har en helt forferdelig sangstemme.. av og til når jeg skal legge tanteungen på 2 år, må jeg bare nynne, litt med tanke på at jeg kan ingen sanger.. Jeg bruker da å bare finne på en melodi og nynner, dette liker hun godt for etter en runde med nynning så sier hun: engangtil.. og da nynner hun med! Blir vell å prøve å nynne eller synge til magen når samboer reiser på jobb igjen, blir for klein om han skal høre på :hilarious:

Var helt feil for meg å synge til magen sist og har heller ikke begynt nå heller. Men da storebror ble født ble sang helt naturlig, selv om jeg synger som ei kråke [emoji5]
Nå velger han alltid brannmann sam introsangen som første. Ellers varierer det litt, som regel totalt 3 sanger, mest av disse: [emoji5]
So ro lillemann,
Bussanlull
Ro ro til fiskeskjær
Lykkeliten [emoji170]
En vi har dikta selv som han kaller legoland

Synger helt grusomt! Babyer gråter når jeg synger til dem.. Men synger til babyen i magen når jeg kjører bil. Gjerne for full hals og da sparker hun mye (sikkert for at jeg skal slutte..) så får se hva hun synes når hun kommer ut :)Mannen min vil ikke snakke eller synge til magen fordi det er så teit sier han, men men

Back
Topp