Jeg kan være en goood stundBra tempo!! Måtte det bare holde seg så går det akkurat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan være en goood stundBra tempo!! Måtte det bare holde seg så går det akkurat...
Er kos. Men tok lengre tid enn planlagt [emoji14]Så koselig da [emoji7]
Hun ble litt sur da. [emoji14]
Au au!! Jeg tåler ikke slike ting [emoji85][emoji85]Husker jeg var på rypejakt og fikk gnagsår på begge hælene.. og jeg var på jakt med pappa, så jeg kunne liksom ikke være den som ga meg først heller.. fikk omtrent ikke til å gå i flere dager etterpå. Har arr enda [emoji14] hahaha
Uff.. Ble litt håpefull kanskje og?
Jeg skravler jo alt jeg kan jo [emoji14]Trenger at dere skravler om jeg skal svare [emoji23][emoji23]
Vel. Bedre enn å brette klær eller den reelt aktuelle "rydde ut av kommoden på badet så der blir plass til klærene til yngste"Hørtes jo ... gøy ut [emoji56]
Men han er vel hjemme nå
Hjelper hjelper7742 av 10000 tatt
Føler tempoet er godt nå da. Så sjekker ikke konstantDet skjønner jeg godt for gjør det ofte selv for de gangene jeg glemmer så spammer jeg [emoji54]
Kan ikke gå, det er farlig [emoji6]Flinka[emoji1] her ble det plutselig 19[emoji38]
Hun er 14 og en anelse stiv og skral. Men luftes må hun joStemmer. Hu var ikke så ung lengre nei. Koselig med lesestund da![]()
Får håpe det da ! Kanskje de er på do?Nå ble det helt stille på leker.. Håper det blir liv der igjen, for der kan man virkelig få opp tempo..
Jupp, er greit for deres del ihvertfall [emoji6]
Nærmer seg endenNeei, burde være mindre nå kl 10![]()
Jeg er tilbake ! [emoji7]
Tenkte jeg ikke ville ødelegge jakta for han. Men han hadde selv gangsperre etterpå, så han var av samme slaget som ikke ville gi seg for min delAu au!! Jeg tåler ikke slike ting [emoji85][emoji85]
Junior datt bak sofaen i dagOg traff et hjørnebord med kant på vei ned. Noen streker og merker i ansiktet, men virket til å gå bra. Gjør vondt i mammahjertet. Hun skrek sånn. Men etterpå, så lo jeg litt... For hva skulle hum bak sofaen å gjøre?
Det er det men må bare gåSpennende om det går i dag altså!!