>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Helt enigHørtes ut som en god plan[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigHørtes ut som en god plan[emoji6]
Absolutt ingen fasitVirker som det ikke er noen "fasit" på svangerskap og fødsel dakanskje like greit, slik at man kan slå seg til ro med tanken om å bare ta det som det kommer
![]()
Good! [emoji28]Sjefsavgjørelsen er tatt da [emoji14]
Tenker å prøve på detDa hadde jeg ikke grudd meg[emoji6] mye bedre å ta det som det kommer[emoji4]
Må være bra det at du gleder deg daAbsolutt ingen fasit
Så er egentlig ingenting å tenke på før man kommer dit.
Selv gleder jeg meg til fødsel. (kanskje mulig litt fordi jeg da vet at jeg snart er ferdig [emoji23] Vil ha premien min nå!)
Hun soverHåper hun sover godt nå og at du har fått gjort det du skulle [emoji4]
Ingen sol her :-(Sigen selv[emoji4] mye ute i sola idag..
30 dager igjen... Er 36+1 i dag, begynner å bli rimelig utålmodig.. Så, synes baby kan ankomme om ei uke eller så.. [emoji85]Må være bra det at du gleder deg danår har du termin?
Ja, det var godt detGodt han hadde mulighet til å være med dere da[emoji2]
Oi, så spennende! Da skjer deg vel noe snart!30 dager igjen... Er 36+1 i dag, begynner å bli rimelig utålmodig.. Så, synes baby kan ankomme om ei uke eller så.. [emoji85]
Føler jeg er laaangt over. Forrige kom 35+4 [emoji14] Så nå føler jeg at alt over er lenge å vente. Altså. Bra det da, kjekt om denne ikke blir prematur, men.. Er hardere å vente når jeg er forbi forrige svangerskap. [emoji14]Oi, så spennende! Da skjer deg vel noe snart!Vet du hva du venter eller?
Ble det men ordnet seg så henter den nok imorgen [emoji4]Usj[emoji13] da hadde jeg blitt sur!
Tja det må prøves ihvertfall [emoji4]Da drar jeg på trening og blir borte et par timer.
Klarer dere å nå 7.500 før jeg kommer tilbake![]()
Aha, da kan jeg skjønne att tidsperspektivet ser litt annerledes utFøler jeg er laaangt over. Forrige kom 35+4 [emoji14] Så nå føler jeg at alt over er lenge å vente. Altså. Bra det da, kjekt om denne ikke blir prematur, men.. Er hardere å vente når jeg er forbi forrige svangerskap. [emoji14]
De sier gutt![]()
Godt det fikk bra, flink til å skade seg hun eller?Forsvant litt her. Når eldste ringer og sier at minste falt og slo seg og blør. Da hiver man seg i bilen og henter hu med en is i hånda.... Gikk bra. Stort skrubbsår nå da og en liten blodstripe. Isen hjalp veldig på.
Rensa nå med pyrisept og fått plaster på.![]()
Helt enig![]()
Nei men det burde da ikke ta så altfor lang tid da.Han dro på jobben sin for å legge om to dekk som hadde revnet[emoji849] og det tar jaggu lang tid.... Alle barna er med meg ja[emoji28]
Tenker å prøve på detblir missunderlig når jeg ser andre gravide og babyer nå
![]()
Jupp og något stikker han snart til en kompis [emoji4]Var han på jobb?[emoji2]
Det gjør den, nesten litt for fort til tider!Tenk at i morgen er det alt 5.juli! Syns tiden går sååå fort![]()