>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Skulle nok gjort det igjen jeg. Men svangerskap derimot klarer jeg ikke igjen [emoji23]Betryggende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle nok gjort det igjen jeg. Men svangerskap derimot klarer jeg ikke igjen [emoji23]Betryggende![]()
Helt sant. Fikk brev fra kreftforeningen om påminnelse at jeg burde etter timen var bestilt da.![]()
Får prøve..! [emoji14]Da drar jeg på trening og blir borte et par timer.
Klarer dere å nå 7.500 før jeg kommer tilbake![]()
Uffe, ikke gøy da..!Forsvant litt her. Når eldste ringer og sier at minste falt og slo seg og blør. Da hiver man seg i bilen og henter hu med en is i hånda.... Gikk bra. Stort skrubbsår nå da og en liten blodstripe. Isen hjalp veldig på.
Rensa nå med pyrisept og fått plaster på.![]()
Jeg ogsåJa, de er kjekke å få. Men jeg glemmer ratt bestille time da og[emoji85]
Hurra!6002 av 10000 tatt!
Da hyler du av jubel når du kommer til innleggene etter det [emoji23]Hurra!
Jepp, det hadde vært greit [emoji14]Det gjør det jammen. Var 500 du ville ha?
Absolutt gjort ditt ja [emoji8]Jepp, det hadde vært greit [emoji14]
Da føler jeg at jeg har gjort mitt, så.
Åååh, nei.. Stepappa har bursdag i morgen, han. Skulle egentlig kjøpt gave.Tenk at i morgen er det alt 5.juli! Syns tiden går sååå fort![]()
Skal teste når jeg kommer på dataFikk du til?
God kveld! Dagen har vært ok den. Har jo spist vafler!God kveld[emoji4] har dere hatt en fin tirsdag?
Ooh, lykke til. Må gjøres så.Kom på jeg skal ta celleprøve i morgen. Nødvendig da gitt. Godt å bli ferdig )
Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spireSkulle nok gjort det igjen jeg. Men svangerskap derimot klarer jeg ikke igjen [emoji23]
God kveld Kengu! Hatt en fin dag?God kveld
Det skravles i dag også ser jeg
Åååh, så spent på om vi greier det..6147 av 10000 tatt
Lykke til med prøvingen på baby [emoji2]Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spiregruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til)
![]()
Den var fin da [emoji23]Kommer ikke over den fødende pandaen jeg altså. De kommer opp som forsidebilde på denne tråden [emoji23]
Haha, ser jo det går fremover [emoji28][emoji28]Da hyler du av jubel når du kommer til innleggene etter det [emoji23]
Beklager eller Værsegod for å minne deg på detÅååh, nei.. Stepappa har bursdag i morgen, han. Skulle egentlig kjøpt gave.