>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Takk [emoji7]Nydelig lita snuppe[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji7]Nydelig lita snuppe[emoji7][emoji7]
Skal hvertfall prøve iherdig !Da drar jeg på trening og blir borte et par timer.
Klarer dere å nå 7.500 før jeg kommer tilbake![]()
Hvor er han henn da? [emoji54] og etterlot han eldste også med deg? [emoji54]
Åh godt det også. Potetsalat til da?Her ble det pølser i brød[emoji12]
Akkurat det samme her![]()
Altså. Alene med 4 unger og hus. Jo. Du er god altså !Ikke akkurat![emoji12] ikke vært her mye idag...
Vi sitter i bilen og venter på mannen [emoji4]
Skravlehøner altså
Vert ute på tur to ganger i dag, skikkelig deilig med solskinn!![]()
Uff nei. Høres alltid ut som det er så mye verre også når man hører gråtinga i bakgrunnen. Hu mente hu burde få 2 is til nå da. Siden hu fikl vondt. Så noe overdramatisering er det [emoji23]Uff, slike ting er ikke morsommegodt isen hjalp! Snille deg
![]()
Hehe, er er godt tegn deg da! Matvettet i beholdUff nei. Høres alltid ut som det er så mye verre også når man hører gråtinga i bakgrunnen. Hu mente hu burde få 2 is til nå da. Siden hu fikl vondt. Så noe overdramatisering er det [emoji23]
Jupp [emoji23] Utnytter det litt. Hu går normalt. Til hu vil ha noe. Da hinker hu og uffer seg [emoji23]Hehe, er er godt tegn deg da! Matvettet i behold![]()
Så veldig også !Tenk at i morgen er det alt 5.juli! Syns tiden går sååå fort![]()
Er slik barn er det, Hehe! De er nå litt søte også daJupp [emoji23] Utnytter det litt. Hu går normalt. Til hu vil ha noe. Da hinker hu og uffer seg [emoji23]
Veldig [emoji14] Dådyrøyne og alt. De lærer kjapt hvordan gjøre enkelte ting [emoji7]Er slik barn er det, Hehe! De er nå litt søte også da![]()
Hehe, de gjør detVeldig [emoji14] Dådyrøyne og alt. De lærer kjapt hvordan gjøre enkelte ting [emoji7]