Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempegodt er det. Men mannen er ikke superfan da [emoji14] Så en gang i blant er greit
Haha, sant santEr de ikke alltid det? Tross for gjerne 24 timer også [emoji23]
Ååå irritert!!!
Forrige uke skulle ei selge to høye senger så jeg har ventet bare på bilde fordi vi ville kjøpe en, nå laget hun ny annonse med bilder og da var det ei som kjøpte dem! Veldig veldig irriterende!
650 på 20 min? [emoji23]5360 av 10000 tatt
EnjoyDen skal prøves en dag[emoji2]
Skal bare vise den til mannen men ja, heldigvis! Da får snuppa mye bedre plass på rommet og når vi får overnattings besøk får de også mye bedre plass [emoji16]Så du fikk den da alikevel? [emoji1][emoji1]
Skal dit nåNoen må svare i skravletråden. Jeg har 5 på rad [emoji23]
Genialt daSkal bare vise den til mannen men ja, heldigvis! Da får snuppa mye bedre plass på rommet og når vi får overnattings besøk får de også mye bedre plass [emoji16]
Ja men ser ut til å ha ordnet seg [emoji6]Æsj, surt...
*Phu* [emoji23] veksler mellom her og der og lekerom [emoji23]Skal dit nå
Stattråden mente jeg [emoji23]Skal dit nå
Åå, så bra!Ja men ser ut til å ha ordnet seg [emoji6]
Takk [emoji4]Genialt daGrattis
![]()
Ser dette [emoji6]*Phu* [emoji23] veksler mellom her og der og lekerom [emoji23]
Ja. Det er jo penere også [emoji14]Takk [emoji4]
Ja også skal lillegutt sove under og han har hvit sprinkelseng så greit med like farger også [emoji4]
Åh, håper det går bra med eldste og at det ikke er noe alvorlig!Jeg har ingen planer egentlig
lese litt og kanskje gå en tur
![]()
Vanskelig å vite hvor man er til tider [emoji4]Stattråden mente jeg [emoji23]
Gjelder å være like flink i dag datok 100 før jeg la meg. [emoji14]