Pølsegrateng![]()
Nam[emoji4] hadde jeg bare fått mannen med på det[emoji85] Hva har du i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pølsegrateng![]()
Kjedelige greier da [emoji14] 4 rumpeballerHørtes ikke bra ut[emoji15]
Haha den ser jeg!Lager jeg lapper er jeg mett mens jeg lager [emoji23][emoji23][emoji23]
Hahahaha. Jeg ble kalt kommandant.Ikke feil det da. Det er jeg også. Mamma kalte meg bare sersjant når jeg var liten
Ja altså. De vanlige rumpeballene. Og under der, øvers på lårene henger det to små. Det er nok lårne. Men ser ut som rumpeballer.[emoji23][emoji23] Åh?
Mye bedre i dagGod tro. I forhold til i går![]()
Nei, det var ikke det.. Synes 157, - for burger og pommes-frites (samt 35,- for en 0,3l brus) var i det meste laget, egentlig.Overprisede burgere er somregel ikke verd det. Normalt priset er det gjerne kurant mat. Om de klarer å lage den uten dressing og definitivt uten sylteagurk. Og med god pommes frites.
Jeg er egentlig veldig glad i skikkelig pommes frites. Ikke det samme å lage hjemme for jeg har ikke frityr. Friterte pommes frites er godt altså.
Kjedelige greier da [emoji14] 4 rumpeballer
Nope.. Samboer ble skikkelig skuffa. [emoji33]Så kjipt... går vel kanskje ikke dit igjen med det første da![]()
Skjønner jeg godt! Hadde jeg vært også! Får jo høye forventninger også da, når prisen er høyNope.. Samboer ble skikkelig skuffa. [emoji33]
Haha men jeg holdte ikke ut![]()
Ja, ikke sant.. :/Skjønner jeg godt! Hadde jeg vært også! Får jo høye forventninger også da, når prisen er høy![]()
*sikle* fikk fryst en del av kakene i går kan ikke spise då mye kake..![]()
Vi er motiverte hvertfall![]()
Kjedelig uansett..Ja, ikke sant.. :/

Heldigvis kan jeg sitte med mobilen på svakt lys og skrive da haha
Absolutt. [emoji14]Kjedelig uansett..![]()
Ja veldigÅh, det er så slitsomt [emoji85]
Blir godt til slutt daDritkjedelig. Men ene er i ovn og andre på kok. Grønnsaker igjen da