Skravletråd JULI ❤

Jepp! Er jo det.

... Noen burde bare holdt seg unna dog. Var ute og spiste i går, og spiste en overpriset burger som det absolutt ikke var noe spesielt med...
Neste gang spiser vi heller på esso.
Overprisede burgere er somregel ikke verd det. Normalt priset er det gjerne kurant mat. Om de klarer å lage den uten dressing og definitivt uten sylteagurk. Og med god pommes frites.

Jeg er egentlig veldig glad i skikkelig pommes frites. Ikke det samme å lage hjemme for jeg har ikke frityr. Friterte pommes frites er godt altså.

Nei. Har fragile og ett merke med knuselig glass på da. Også merke med ikke bøy :)
Joda. Men tenker jo min som var merket fragile.. Den var tydelig ikke forsiktig behandlet, liksom. Så, om det var glass i den, ville det jo ikke gått så bra.

Får håpe det bare var "oppstart-problemer" da. Uansett kjipt for restauranten, slik rykter seg jo.. :p:p
De burde ha hatt litt mer overkommelige priser, og tynnere burger, rett og slett. Å vente på maten er jo en ting - om maten er god. :/
Men det andre er nok mer enn bare oppstarten..

De burde ha hatt litt mer overkommelige priser, og tynnere burger, rett og slett. Å vente på maten er jo en ting - om maten er god. :/
Men det andre er nok mer enn bare oppstarten..
Så kjipt... går vel kanskje ikke dit igjen med det første da :p

Back
Topp