Skravletråd JULI ❤

Bare la dem sitte på kjøkkenstol da vel? Så slipper du krangling.
Vi sitter ved spisebordet, kjøkkenbord har vi ikke. Og nå satte faktisk de seg Utne krangel. Men det er ikke aktuelt at de skal sitte på spisestuestolene alle sammen, de er nesten 10 cm for lave og de sitter med skuldrene under ørene og armene utover. Og spiser blåbærsyltetøy av selvplukket, relativt lite moden blåbær så ikke alle lot seg knuse så noen triller...

I dag er her nok stoler til at de kunne slippe, når vi er flere voksne går ikke jeg og henter klappstoler for at små unger skal få sitte på for store stoler altså. Av prinsipp kjører vi derfor at de tre minste har tripptrapp
Vår yngste den med bøyle ;-)

Bææh, vondt i magen.

Er det liten butikk dere har og? Jeg spurte mamma som jobber i en av Norges større og bedre Meny butikker. De hadde Post i butikk før. Og jeg lurte på hvor lenge de ventet før de scannet. Maks 1 time sa hun, aldri mer. Utrolig. De som fikk maaaaaaange bur med pakker, og hadde masse kunder fikk det jo til. Men ikke lokalbutikken her, som ikke får et helt bur engang.

Nope... Er faktisk andres eiendeler man jobber med :/
Burde ha en viss respekt for det..
Enig. Jeg hadde blitt provosert om jeg så min pakke slenge rundt ved henting og. Opplevd det også. En pc som stod slik at hvem som helst kunne ta den.

Er det liten butikk dere har og? Jeg spurte mamma som jobber i en av Norges større og bedre Meny butikker. De hadde Post i butikk før. Og jeg lurte på hvor lenge de ventet før de scannet. Maks 1 time sa hun, aldri mer. Utrolig. De som fikk maaaaaaange bur med pakker, og hadde masse kunder fikk det jo til. Men ikke lokalbutikken her, som ikke får et helt bur engang.
Tja, jo. Er ikke så stort sted. De får vel noooe pakker, men ikke store bur....
Plagsomt.

Back
Topp