Skravletråd JULI ❤

Kjenner meg så godt igjen.. gubben for fri fra og med fredag så da kan jeg kanskje klare mer [emoji14]

Vi har og alle ferie neste uke, men mandag skulle han visst bort hele dagen. Så spent på hvordan det går da. Ikke har vi bil heller da vi bare har en og den har mannen[emoji15]

Det er irriterende det[emoji37]
Jepp. Jeg skal ikke hente den nå uansett, men jeg KUNNE hentet i går, og mulig samboer har mulighet etterpå. Men da må de scanne....!

Bedre å være ute da [emoji4]
Bedre det ja

Men vått og kaldt så de kom inn ingen.

Leke med lillemor, kriiise hun river tårnet de bygger for at hun skal rive det...

Lego. Fy for er bråk

Spill igjen, mariocart for at de ikke skal kjefte sånn men sannelig.... Forklarer gang på gang at lille sover. I stua. For jeg fikk ikke gått tur. Siden vi har min nevø her

De roper. Det er umulig å bli stille

Å så kjipt! Kan jo stikke innom og høre da
Bor for langt unna til å bare stikke innom altså... Og siden det er postnord, så tviler jeg sambo orker høre om de har fått den - fordi ikke sikkert han får lov til å hente heller.

Altså.. Når det STÅR "fragile" på en pakke.. Men posten kommer med den, og det ser ut som om de har lekt kjerringa i midten med den..

Var heldigvis ikke noe knuselig i denne da. Eller. En deodorant, men ikke LETTknuselig.
96096a2de86fedc18dbe2a0563253af1.jpg

Bedre det ja

Men vått og kaldt så de kom inn ingen.

Leke med lillemor, kriiise hun river tårnet de bygger for at hun skal rive det...

Lego. Fy for er bråk

Spill igjen, mariocart for at de ikke skal kjefte sånn men sannelig.... Forklarer gang på gang at lille sover. I stua. For jeg fikk ikke gått tur. Siden vi har min nevø her

De roper. Det er umulig å bli stille
Huff nei da er det lite å gjøre egentlig om de ikke liker å tegne, male eller lignende

Back
Topp