Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, herlig..Joda. I små episoder. Ikke hele dagen for mamma kjøpte sikkert 10 VHS med den [emoji23]
Spent!Gjør jo detFår håpe det holder. At vi har gjort en god nok start nå da
Sjekke om 4 min
Problemee.no [emoji23]Oh my. Påan igjen [emoji23]
Lykke til [emoji173]️Takk. Det var en god idé. Tror jeg må gjøre det i morgen.
Takk [emoji813]red
Mot søvnproblemer har jeg tatt remeron. Legen skrev ut da. Den har jeg god erfaring med hvertfallTakk. Det håper jeg også.
Vi må ta de 1000 da..824 av 10 000. Nærmer oss
Øy! Jeg så nettopp den 6 ganger på rad. Elsker den [emoji23]Haha, herlig..
Mi likte.. To på rømmen. Tangled...
Hun var syk en gang som toåring.. Så filmen hele SEKS ganger på rad!
Går fremoverSpent!
Hei på deg, er du våken altså?Oh my. Påan igjen [emoji23]
RiktigVi må ta de 1000 da..
Og altså.. Da skal det ikke mye til før morgengjengen tar oss til over gårdagens tall....
Ja fordi dustehjernen min fant ut at nå var det fint med litt ekstra spinalvæske og oppkast.Hei på deg, er du våken altså?
Ser ut som du burde sove i allefall [emoji23]Problemee.no [emoji23]
Jeg likte den. Så ikke den verste filmen. Satte den på engelsk og [emoji23]Øy! Jeg så nettopp den 6 ganger på rad. Elsker den [emoji23]
Hva så du? [emoji14]Jeg likte den. Så ikke den verste filmen. Satte den på engelsk og [emoji23]
Men.. 6 ganger på rad på én dag (yep. Syk = film og spybøtte hele dagen), det var litt.. Ja. Nok.
Ingen kan si noe på innsatsen gittRiktig![]()
Åh! Hurra for dustehjernen!Ja fordi dustehjernen min fant ut at nå var det fint med litt ekstra spinalvæske og oppkast.
Jeg bør det ja. Var sen i natt som var også. 04 da [emoji33]Ser ut som du burde sove i allefall [emoji23]
Skjønner deg. Men syke barn bestemmer alt ! [emoji23] Og jeg ser den også på begge [emoji14]Jeg likte den. Så ikke den verste filmen. Satte den på engelsk og [emoji23]
Men.. 6 ganger på rad på én dag (yep. Syk = film og spybøtte hele dagen), det var litt.. Ja. Nok.
Nei. Det syns jeg ikkeIngen kan si noe på innsatsen gitt