>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Gir meg ikke. Litt usikker på hvor stoppe da. Vi har rundt 400 innlegg nå.Og du fortsetter å skravle [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir meg ikke. Litt usikker på hvor stoppe da. Vi har rundt 400 innlegg nå.Og du fortsetter å skravle [emoji6]
Åh, det er så kjiptFår ikke sove!!La meg tidlig, siden jeg skal opp før kl600 i morgen!!
![]()
Er ikke det typisk da? [emoji33]Får ikke sove!!La meg tidlig, siden jeg skal opp før kl600 i morgen!!
![]()
Tja. Jeg er her [emoji23]Gir meg ikke. Litt usikker på hvor stoppe da. Vi har rundt 400 innlegg nå.
Vel. Det blir mye prat da [emoji14]Hvordan i all verden klarer dere over 400 innlegg? Føler meg uslåelig om jeg klarer 50 på en dag!![]()
Er ikke det typisk da? [emoji33]

Er bare å være effektiv når man er innom.[emoji6]Hvordan i all verden klarer dere over 400 innlegg? Føler meg uslåelig om jeg klarer 50 på en dag!![]()
Kjenner meg igjen der ja...Får ikke sove!!Skal på jobb i morgen, så må opp før kl600!!
![]()
Yes I can!U can do it !
Er akkurat det. Oppdatert på det ene nå, på tide å kikke innom det andre [emoji28]Når denne tråden er i gang får man lite tid til å kikke rundt [emoji14]
Hvor mye bør man ha for en god start liksom? Skal sove om ikke lenge er planen da [emoji23]Tja. Jeg er her [emoji23]
Skravle skravle [emoji16]Hvordan i all verden klarer dere over 400 innlegg? Føler meg uslåelig om jeg klarer 50 på en dag!![]()
Hjelper oss på BV da [emoji23]Hjelper såklart ikke å henge her inne![]()
Hahaha proffe BVere [emoji23]Er bare å være effektiv når man er innom.[emoji6]
Mange av oss har flere års erfaring [emoji23]
Uffda. Sånt er ekkelt...Får ikke sove!!Skal på jobb i morgen, så må opp før kl600!!
![]()
Oj så flink du er ! Kan ikke sånt jeg [emoji33]Her er resultatet av det jeg har gjort i kveld [emoji13]
Første gang på ca ett år at jeg har hatt tid og ork [emoji16]
![]()
Hva stoppe?skal vi ikke klarer 10.000? [emoji54]Går så fint altså. Prøver trykke inn innlegg så godt jeg kan.
Men hvor bør vi stoppe liksom? [emoji23]