>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra. Følte meg litt ensomNeida ikke helt enda [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Følte meg litt ensomNeida ikke helt enda [emoji4]
Ble mer enn jeg trodde gitt [emoji23]Wow Spyro! Utrolig bra jobba!
Jeg er her, jeg bare.. Drev og ordna ting. Men nå er jeg her.652 innlegg ble det fra 0000 til 0000Woho. Gikk alle å la seg?
Pleier synge dem høyt, jeg...Synger Grease sanger i hodet. Tralalala
Så bra. Tar av litt på lekeforumet daJeg er her, jeg bare.. Drev og ordna ting. Men nå er jeg her.
Jeg kan jo ikke synge jo [emoji23]Pleier synge dem høyt, jeg...
Ble 496 på meg ser jeg. [emoji28]Ble mer enn jeg trodde gitt [emoji23]
Så bra! Skal ta en runde jeg og.. Etterpå.Så bra. Tar av litt på lekeforumet daGodt å få opp innlegg
![]()
Du var da bare 4 ifra 500 da ! Det syns jeg er veldig bra også !Ble 496 på meg ser jeg. [emoji28]
Får ta 500 dette døgnet da! Kan ikke være noe dårligere.
Og over 600,du... Flink!
Jeg kan. Tror ikke jeg er så veldig dårlig på det heller.. Egentlig. Litt midt på treet [emoji28] synger greit, men hadde neppe blitt stjerne.Jeg kan jo ikke synge jo [emoji23]
Ja. Veksler mellom her og derSå bra! Skal ta en runde jeg og.. Etterpå.
Ja, så.. 500 dette døgnet [emoji28]Du var da bare 4 ifra 500 da ! Det syns jeg er veldig bra også !
Skal sjekke innom terminforumene mine først... Glemt dem litt i dag stakkar..Ja. Veksler mellom her og der![]()
U can do it !Ja, så.. 500 dette døgnet [emoji28]
Når denne tråden er i gang får man lite tid til å kikke rundt [emoji14]Skal sjekke innom terminforumene mine først... Glemt dem litt i dag stakkar..
Det må du ikke føle da [emoji173]️Så bra. Følte meg litt ensom![]()
Og du fortsetter å skravle [emoji6]Ble mer enn jeg trodde gitt [emoji23]
Går så fint altså. Prøver trykke inn innlegg så godt jeg kan.Det må du ikke føle da [emoji173]️