Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ajour nå?Gjorde det. Men orka ikke å svare på alle da [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ajour nå?Gjorde det. Men orka ikke å svare på alle da [emoji14]
Tusen takkSyns det [emoji23]
Gratulerer med ny stelleveske forresten ! [emoji123][emoji123][emoji123][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji7]
Kan ikke tro det [emoji33]Ja [emoji33] gjøe visst det jaha
Ja. En rolig dag. Mye tasting her da [emoji23][emoji23]Ja helt greit. Mye å gjøre på jobb. Men blei henta på jobb av mine to små. Det var jo kosdu da?
Flink du er. Skal sjekke mine nå!Ja. 540 innlegg er skrevet nå. Tar meg en pause![]()
Skjønner jeg. Vant forrige mnd jegTusen takk![]()
dagens høydepunkt
![]()
![]()
Hahaha u better believe it !Kan ikke tro det [emoji33]
Er nok ikke oppe i så mange innlegg i dag, men Må ha litt kveldsmat her...så pause ja!Ja. 540 innlegg er skrevet nå. Tar meg en pause![]()
HihiFlink du er. Skal sjekke mine nå!
Uten mat og drikke duger helten ikke [emoji1]Er nok ikke oppe i så mange innlegg i dag, men Må ha litt kveldsmat her...så pause ja!
Eller "hvilken sigarettype påvirker fosteret minst?" [emoji14]Åjaaa. Hahaha. Sier seg litt selv egentlig! "Ungen min spiste en snus, hva gjør jeg" [emoji23]
Ja, gratulerer!!Tusen takk![]()
dagens høydepunkt
![]()
![]()
Tror det ikke før jeg ser det [emoji23]Da er vi to[emoji23]
AjajHahaha u better believe it !
Det gjør viHåper dere koser dere på tur[emoji1]
På en time [emoji23]3582 innlegg igjen
Det gjør viHåper dere koser dere på tur[emoji1]
Fikk ikke sjekka. Den ville ikke oppdatere inn de innleggene jeg har skrevet de siste 45 min...HihiIkke rart man får krampe [emoji23]