Åh, jeg må inn å titteLitt usikker, men har sett de der før. Kjøpte et grått med dyremotiv/bilbane, mini er veldig fornøyd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg må inn å titteLitt usikker, men har sett de der før. Kjøpte et grått med dyremotiv/bilbane, mini er veldig fornøyd.
Snart sjekke på ny tenkee jeg [emoji23]Wow, du står på idag[emoji1]
Jeg har snart 50 kanskje[emoji23]
Har ikke varsel på jeg [emoji14] Test i vei haha
Ja ikke sant? Rar ting det der.Haha. Farmor handler hu da og finner frem. Merkelig nok smaker det best om man finner selv og sniker en bit i skjul ned i munnen da... [emoji23][emoji23][emoji56]
Minions er moroMinions før sovetid![]()
Husker hvor jeg går [emoji14]Takkhvordan ser du hva folk har svart deg på da?
Ojoj! Ikke lenge igjen3 vakter igjen[emoji1]
Panikksmaking liksom bak kjøleskapsdøra med unger og farmor veggiveggJa ikke sant? Rar ting det der.
Den er det. Men har sett den veldig mye nå da. Så kan godt ta pause fra den litt [emoji23]Minions er moro![]()
Wow. RespektHusker hvor jeg går [emoji14]
Husker fra jeg var liten. Kunne se samme filmen hele dagen [emoji14]Haha joooo. Kan bli liiiitt mye gjerne innimellom
[emoji14]
Ja gleder meg skikkelig! Skal være ålreit temperatur. Bestilte 1 uke før prisene steg med 10000,- [emoji14]Ååh så herlig. Sikkert godt og varmt da også [emoji7]
Hva er det da? [emoji23]En popcorntråd du tenker da? [emoji23]
Det ble en våt fornøyelse gitt.gikk til butikken for purre
Bruker tapatalkWow. Respekt
Jeg bruker nettleseren fra tlf. Synes det er litt uvant, men appen var så rar.
Hva bruker du?
Allikevel da [emoji14] Jeg blir skuffa jeg og jeg venter på en pakke.Tja. Haster ikke ser jeg.. Er bare sandaler til vesla. Hun ønsket seg det.. Men regner bare uansett så.
Rart det der [emoji23]Jepp! Han er veldig hundete gitt....
Hopper inn igjen her jeg, kan tipse om at de har fine tepper til barnerom på H&M til en hundrings nå, kjøpte ett til mini i dag med bilbane på![]()
Hahahaha. Ser det for meg [emoji23]Panikksmaking liksom bak kjøleskapsdøra med unger og farmor veggivegg