Haha. Så lenge venter jeg ogJeg var nede på 1% i sta[emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Så lenge venter jeg ogJeg var nede på 1% i sta[emoji87]
Uh hørtes godt ut da. Håper han finner [emoji28]
Skjønner at man kan bli ivrig når det kommer besøk, mange mennesker som også blir det! HahaHehe.. Mine to blir såå ivrige når det kommer folk og.. Prøver virkelig å lære dem til å ligge stille, men er ikke så lett.
Fått avvent han verste med bjeffinga i alle fall.
Nå kom det tordensmell her så får vi seHeldig[emoji2] Her er det kaldt og har regnet av og på i hele dag[emoji85]
Njaaa, han på gulvet slengte seg mest i fanget på L, fordi hun lekte.. Med noe annet enn ham! [emoji14] og han fikk ikke være med engang!!Så søte da [emoji7]
Ryker så altfort fort atte
Jeg og tegnefilmer er meant to be [emoji7]Herlig. Jeg blir så fort lei.
Det er et stykke og det!Jepp.
Skal kjøre fra Legoland i Danmark og helt hjem
Ja rare greier [emoji23]Går alltid fort ditt![]()
Neei, sant. Bidra i kveld nå, jeg heller!Kan jo ikke skravle like mye hele dagen[emoji6]
Åja. Gleder meg. Og attpåtil den helga jeg fyller år. Så hurraDeilig blir det helt sikkert![]()
Sant, sant.Skjønner at man kan bli ivrig når det kommer besøk, mange mennesker som også blir det! Haha![]()
Litt på gråten på en måte? Krokodilletårer? [emoji23][emoji23]Jeg og[emoji2] ellers blir jeg litt skuffa kjenner jeg[emoji23][emoji23]
Hørtes koselig utDa var lille gutt badet og lagt seg. Ette rå ha lest bok i mammas seng... litt grinete ville sove i senga til mamma i natt ( lenge siden han hadde slikt ønsk)
Nei batteri% [emoji14]Den lange laderen?
Red velvet kake var godt men du blir grisrød i munnen. Så kaka passer ypperlig tik Halloween kake [emoji14] eller vampyr fest for de små [emoji14]
Haha. Så lenge venter jeg og![]()
Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Ventetid på legekontoret... [emoji42]
Nå kom det tordensmell her så får vi se![]()