Jaa. Hvorfor ikke? [emoji14]Her ble det plutselig sjokolade til dessert...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa. Hvorfor ikke? [emoji14]Her ble det plutselig sjokolade til dessert...
Japp. Og mamma kjøper mye, spiser lite. Jeg lider av det samme. Men mannen spiser her [emoji14]Jeg også. Går og snuser frem alt godis [emoji23] En dårlig vane [emoji23][emoji23]
Nå legges mange søte små snart og da er det beina på bordet og hente seg litt inn som teller![]()
Ja jeg orker ikke, og vet heller ikke hvordan jeg gjør det [emoji14]Herlig å miste all kontroll da? [emoji23]
Hørtes nesten litt deilig ut [emoji85] Her ligger jeg med vifte og renner vekk. Deilig altså, men en liten skur på 5 minutter hadde vært innenfor [emoji23]Det kom en skikkelig skur i det vi gikk ut
Lang lader er bra71% nå. Lades mens jeg sitter her med lang laderHelt greit [emoji14]
Skravlehøner. Sånn er det noenganger KenguSom dere skravler
Denne mnd kommer jeg ikke til å henge med
Åjaa. Biltur? [emoji85]Ikke så ille nå, men måtte på do i ett sett, sutret for den minste ting, var sur på storebror, hylte +++
Bra detBlitt bedre ute nå da. Hvertfall slutta å regne [emoji23]
Håper det går greit resten av veienUnder 3 timer kjøring nå og snart pause [emoji4]
Hørtes nesten litt deilig ut [emoji85] Her ligger jeg med vifte og renner vekk. Deilig altså, men en liten skur på 5 minutter hadde vært innenfor [emoji23]
Da er jeg på 75 % igjenHmm på tide å finne lader da snart [emoji4]
Jepp.Åjaa. Biltur? [emoji85]
Hvordan går jakta på 10 000 innlegg?Oh Yes!![]()
Ganske dårlig etter hva jeg har forståttHvordan går jakta på 10 000 innlegg?
Ja enkelt og greit til å med Dessert fra i går[emoji23][emoji23][emoji23] greit å bare varme opp da
Ja... Men for ikke muligheten til det igjen på en stundIkke overraskende tar mye batteri å skrive hele dagen [emoji6]
Gjør de ikke det vær 14 dag for tidenJeg og men Bergen ser ut til å ville slå regne rekord [emoji23]
Smakte nydelig selv dagen etterpåNam, så deilig[emoji1]
Haha jaÅh det kan være slitsomt [emoji14]