Vi som temper

Feste dipp 28, da er nok positiv test rundt hjørne. Ser lovendes ut.
Håper det..men er liksom redd/nervøs at tempen går ned de neste dagene og mesen kommer

Merker på tempen at vi har hatt et veldig varmt døgn. Tempa en time for tidlig og fikk noe høyere temp. Om jeg bruker adjusteren så er det et realt temphopp, og det er nok kun pga varmen. Lot tempen stå sånn som den er, har jo ikke så mye å si i DPO-land uansett.

ffbce65d96ce433302b2270890423de9.jpg

Håper jeg ikke våkner før alarmen i morgen! Og nå er den fine sommertemperaturen på vei bort, så regner med det er normaltemp på soverommet i morgen tidlig. Nærmer seg IKM med stormskritt nå, men jeg har ikke noe testetrang eller noe god følelse. Men det er greit, skal ta blodprøver på syklusdag 1 og til GU ca halvannen uke eller så etterpå (utredning).

Negativ test idag å... hadde forhåpninger denne gangen :( imorgen 14 dpo
Screenshot_2017-07-02-10-12-08-810x1440.png

Her holdt jeg på å ramle ut av senga da jeg tempa i morges, for allerede 7 dpo har jeg fått samme dropp som da jeg fikk TR de to foregående gangene. Den så jeg ikke komme! Har ikke spotta denne gangen (gjort det dagen før temp.dropp samtlige sykluser etter fødsel), og TR har ikke vist seg enda. Men med den vinkelen og at tempen er tilsvarende TR-tempen de siste par syklusene så har jeg ingen illusjoner om festedipp. Tipper tanta er her i løpet av dagen. Fordelen med det er at jeg helt sikkert rekker å bli utredet før de har feriestengt. Og så blir det forhåpentligvis progesteronstøtte fra neste PP av.
91c1f5aadea43bf9e4db5851b6af980f.jpg

4d2afae1e039b9b2d7012acccf1bb114.jpg

Jeg tok en kontrolltemp og den var 36,1, men da hadde jeg jo bevegd meg litt så 36.02 var nok helt rett målt. Bleh.

2a8dc0116b53e1871fdc472273f954bd.jpg

Denne pp-en har jeg ikke tempet, men testet etter EL. Skjønner ikke hva den stiplede linja betyr. Hmm....
Tror den har tatt etter når du fikk positiv eggløsning test..stipla betyr ikke sikkerthet..men basrere seg på testene

Første pp med temping her. Hvordan ser dette ut? Trodde grafen skulle gå litt mer oppover etter el. Jeg tok tempen i dag tidlig, og da var den 36,21, noe som var lavere enn igår. Krysset ble derfor fjernet. Tok tempen på nytt etter 1 min, og fikk 36,27, som var samme som igår. La derfor inn siste temp som gjorde at krysset kom tilbake. Har hatt positiv el-test + vanlige el-symtomer, så ganske sikker på at el har vært.

Vedlegg

• b_YUz50X.png
    b_YUz50X.png
    21,1 KB · Visninger: 98
Første pp med temping her. Hvordan ser dette ut? Trodde grafen skulle gå litt mer oppover etter el. Jeg tok tempen i dag tidlig, og da var den 36,21, noe som var lavere enn igår. Krysset ble derfor fjernet. Tok tempen på nytt etter 1 min, og fikk 36,27, som var samme som igår. La derfor inn siste temp som gjorde at krysset kom tilbake. Har hatt positiv el-test + vanlige el-symtomer, så ganske sikker på at el har vært.

Har du lagt inn i ff at du har hatt positiv el test?

Noen får ikke den kjempestore stigningen, og noen bruker tid på at tempen går opp (søk på slow rise chart). Trenger ikke bety mer enn at man reagerer seint på progesteronet.

Har du lagt inn i ff at du har hatt positiv el test?

Noen får ikke den kjempestore stigningen, og noen bruker tid på at tempen går opp (søk på slow rise chart). Trenger ikke bety mer enn at man reagerer seint på progesteronet.

Har ikke lagt inn testene, så skal gjøre det nå. Men da lar jeg den høyeste temperaturen stå, sånn at krysset ikke blir borte. Får heller se om det stiger litt mer i morgen :)

Har ikke lagt inn testene, så skal gjøre det nå. Men da lar jeg den høyeste temperaturen stå, sånn at krysset ikke blir borte. Får heller se om det stiger litt mer i morgen :)

Kan være ff setter el riktig når du legger inn testene, selv om laveste står. Men jeg hadde og lagt inn høyeste. :p

Her holdt jeg på å ramle ut av senga da jeg tempa i morges, for allerede 7 dpo har jeg fått samme dropp som da jeg fikk TR de to foregående gangene. Den så jeg ikke komme! Har ikke spotta denne gangen (gjort det dagen før temp.dropp samtlige sykluser etter fødsel), og TR har ikke vist seg enda. Men med den vinkelen og at tempen er tilsvarende TR-tempen de siste par syklusene så har jeg ingen illusjoner om festedipp. Tipper tanta er her i løpet av dagen. Fordelen med det er at jeg helt sikkert rekker å bli utredet før de har feriestengt. Og så blir det forhåpentligvis progesteronstøtte fra neste PP av.
91c1f5aadea43bf9e4db5851b6af980f.jpg

4d2afae1e039b9b2d7012acccf1bb114.jpg

Jeg tok en kontrolltemp og den var 36,1, men da hadde jeg jo bevegd meg litt så 36.02 var nok helt rett målt. Bleh.

Feste dipp gitt

Hvordan gjør dere det med temping og ferie? Skal på tur i neste pp, og da er det garantert mye varmere på hotellrommet enn hjemme, og regner vel med at kroppstemperaturen vil være høyere også?

Lurer på når EL har tenkt til å dukke opp denne gang..
c1db6f7a5a175dbbf9d5e9942a44738b.jpg

Feste dipp gitt

Lov å håpe, men jeg tviler. Har defekt lutealfase, så bare lurer på om TR lurer rett rundt hjørnet. Hun har ikke vist seg enda da, men. :p

Hvordan gjør dere det med temping og ferie? Skal på tur i neste pp, og da er det garantert mye varmere på hotellrommet enn hjemme, og regner vel med at kroppstemperaturen vil være høyere også?

Funka fint å tempe på ferie for meg, men vi hadde AC på rommet. Hadde høyere temp denne pp enn forrige pp hvor vi var på ferie på Kreta, enda vi ikke akkurat har vært bortskjemt med varme i Trøndelag. :p Tror det går fint, men du ser jo det kjapt om det er unormalt (f.eks ved å se på overlay og så heller se mønsteret enn hvor høy tempen er). Vi dro nedover et par dager før EL, men gikk fint å fange opp den. :) Og tempen falt ikke med en gang vi kom hjem heller, men holdt seg i samme område.

Back
Topp