Skravletråd JULI ❤

Mine gullkorn er mer av typen "åhh. Det går så sakte. Det blir ikke noen baby i dag!!!!" sånn i 22-23 tiden.

Riene startet vel 1930 og jeg hadde hatt jm her fra sånn 20.30+ og ville jo i utgangspunktet ikke ha baby den dagen. Det var faktisk julaften.

(og hun er født 00.02 så det var ikke langt fra at det ble baby den dagen...)

Mine gullkorn er mer av typen "åhh. Det går så sakte. Det blir ikke noen baby i dag!!!!" sånn i 22-23 tiden.

Riene startet vel 1930 og jeg hadde hatt jm her fra sånn 20.30+ og ville jo i utgangspunktet ikke ha baby den dagen. Det var faktisk julaften.

(og hun er født 00.02 så det var ikke langt fra at det ble baby den dagen...)

Selve julafta ja. Skjønner den da :) Men sånt er ikke lett å time heller akkurat. :)

Ok.... blir sprø når en såkalt vennine sier hun skal komme på kaffe og kake så avlyser hun og sier at de kommer opp senere en gang.... dog noe alle hvet at hun ikke kommer ...selv om hun sier det. Bare jeg som skulle ønske vi ennå var venninner. Men vi gidder jo ikke møte meg når jeg er i byen hun lever i heller.... Så vil jeg jo gi henne en sjanse for jeg har ikke mange venninner.

Men har innsett at da jeg fikk barn har hun trukket seg vekk for godt. Eneste gang hi egentlig kontakter meg er når hun vil dra på byen å bli dritings og med gubben som sjåfør... * få ut fustrasjonen*

Så kjipt med sånn oppførsel...[emoji20] en dårlig venninne!

Selve julafta ja. Skjønner den da :) Men sånt er ikke lett å time heller akkurat. :)
Ikke så lett nei. Jeg skulle jo ha i januar. Men når vannet gikk mens jeg pyntet huset lille julaften så var jo ikke januar noe alternativ...

Hadde ikke riene startet så skulle vi møtt på sykehuset kl 21 for vurdering av igangsetting pga et døgn og hjemmefødsel utelukket. Vi skulle derfor etter planen begynne å pakke ut i bilen fødebag (som jeg jo ikke egentlig hadde pakket for jeg skulle jo føde hjemme) og gjøre oss klare sånn ca 20. Da kunne jeg heldigvis ringe jm i stedet og varsle at jeg hadde rier.

Men.... Julebaby var slett ikke meningen.

Hei hei alle sammen :) titter litt innom, men regner vel med at småen våkner snart da han har sovet 2.5 time nå. Har dere det bra?

Hei Knerthen![emoji1] det var lenge siden!
Alt bra er, sitter på jobb på flyplassen[emoji2]
Bra med dere??

Ikke så lett nei. Jeg skulle jo ha i januar. Men når vannet gikk mens jeg pyntet huset lille julaften så var jo ikke januar noe alternativ...

Hadde ikke riene startet så skulle vi møtt på sykehuset kl 21 for vurdering av igangsetting pga et døgn og hjemmefødsel utelukket. Vi skulle derfor etter planen begynne å pakke ut i bilen fødebag (som jeg jo ikke egentlig hadde pakket for jeg skulle jo føde hjemme) og gjøre oss klare sånn ca 20. Da kunne jeg heldigvis ringe jm i stedet og varsle at jeg hadde rier.

Sløvedag. Våkna av meg selv rundt 1130. Spiste frokost og stelte meg. Blåste i alkogreia og den var 0. Regna meg det. Hadde 0.3 i går rett over 0000 så [emoji14]

Så da kjørte jeg til mamma og henta barna som hadde oppført seg kjempebra. De fikk taco i går og taco til frokost i dag. Masse rester igjen så [emoji14]

Så fikk jeg sniki litt taco også haha. Nå er vi hjemme.

Trolls på tv med minste. Eldste vil vel stikke ut regner jeg med med venner. Noe usikker. Hu styrer seg selv så [emoji14]

Ha en fin dag :)

Høres ut som en sløv og fin dag[emoji1]
Jeg sitter på jobb....bare 3,5 timer igjen![emoji13]

Ja. Litt ro var rett og slett godt.

Snart lage middag og fortsette på filmen vi begynte på før naboen kom på besøk etterpå tenker jeg.

Hva spiste dere til middag?[emoji2]
Minner meg på at jeg er sulten...

Herlighet. Nei man tenker lite under fødsel på hva som kan komme ut ja [emoji14] Haha. Hu som strippa meg ville jeg ikke se noen gang igjen. Så hu ikke igjen på de 2 ukene jeg var der [emoji23]

Sa garantert noen gloser når jeg ikke fikk epidural også [emoji23]

Ikke sant.. Det.. Er nok kommet litt av hvert av gloser under fødsler gitt [emoji23] [emoji23]

Heihei damer! Meget sliten etter litt for mye gåing og aktivitet i helga.. Men vi har kosa oss på hotell, og spist mye god mat! Fikk til og med kjørt en tur innom sykehusområdet for å vise samboeren hvor pasientmottaket på føden er så han føler seg forberedt. Hvorpå han sender en Snap til svigermor som selvfølgelig trodde fødselen var igang og ble skikkelig sur på sønnen sin [emoji28]

vi har hatt noen dager med.. en sånn følelse av at nå skjer det noe snart. Spesielt typisk siden bilen var full av ikea-varer, mens bilstol og fødebag osv sto igjen hjemme. 2 timer unna.. Men nå er jeg hjemme, baby fremdeles i magen og bilstolen og fødebagen blir pakka i bilen i dag! Ekkelt å gå rundt og vente på at "noe" skal skje.. har fått litt større ødemer i føttene (pga varmen regner jeg med) og så har jeg blitt veldig hoven i ansiktet den siste uka. Nuvel, jeg har svangerskapskontroll i morgen og kjører inn til byen igjen etter den er ferdig. På tirsdag skal jeg tidlig på sykehuset for en sjekk. Håper på å få avklart litt mer om hvordan de nærmeste ukene blir.. klarer ikke nyte sommeren iallefall..

Oi, den er lei![emoji31] hva gjør hun da?
Har hun jobb eller sånn i morgen så der er vesentlig å komme seg hjem?

Kjipt med disse kanselleringene. I år igjen. Antar det er Norwegian?

Hun har tatt inn på hotell de 2 dagene hun må vente siden vi må dra så tidlig i morgen.
Har også funnet ut at det vil bli refundert, Norwegian, ja..
Er pensjonist, så ikke noe problem med jobb heldigvis.

Alt går jammen ikke som planlagt. Bare det går bra da :)

Både til mannen og til de. Alt de finner seg i [emoji23]
De er nok vant til det [emoji14] Tenker de aller fleste skjønner at man ikke mener det personlig.

Back
Topp