Skravletråd JULI ❤

God morgen alle sammen [emoji2] Planer for dagen?
God morgen! Jeg skal sitte i stolen i dag. Og bli servert mat snart. Herregud så jeg gleder meg til føding, for jeg er så slapp nå at det går ikke aaan...
Så. Dårlig med planer gitt.
Enn du?

Morn! Eller god dag, kanskje. Hei.
Jeg.. Må skryte litt av gubben som står og lager grøt til meg, fordi jeg har lyst på. Selv var han mett egentlig, så. [emoji14]

Så utrolig irriterende, beordre vasking i morgen?

Aner ikke hvem av dem det var. Men vet hvor de holder til så skal ta meg en real alvorsprat med dem om det skjer igjen.
De er så heslige. Plukker ikke opp dritten etter hunden sin, slipper den løs i området her og bråker og styrer på. Kom hjem fulle utpå ettermiddagen forrige søndag. Røyker utafor vinduene i leilighetskomplekset (og soverommet vårt) og tror de eier hele stedet.

Det klikker for meg snart! :smiley-angry002

Får dra før. Eller etter. Eller legge inn aksjer rett før dere drar..? :)

Joa, men tør ikke satse på det ene aksjeinnlegget :P Så det blir sikkert ikke tur før etterpå. Hvis jeg ikke får overtalt sambo til å bli med da ;)

Rett utafor, PÅ husveggen. Skulle ønske jeg så det før, da skulle jeg slengt ei diger bøtte med vann i hodet hans. Sto rettnedenfor verandaen vår...
Be dem spyle etter seg i edru tilstand. Som edru må de vel skjønne at det ikke er ok.. Enten det, eller så tisser du dem i hodet neste gang. :D

Går vel ikke innenfor noen paragrafer sånn at man kan anmelde heller..? (For det ville for meg vært en siste løsning om dette pågikk flere ganger, OG de nektet ordne etter seg).

Joa, men tør ikke satse på det ene aksjeinnlegget [emoji14] Så det blir sikkert ikke tur før etterpå. Hvis jeg ikke får overtalt sambo til å bli med da ;)
Er bare én celle som skal til ;)
Og det holder nok :D

Ja, du har rett. :p
Forstår deg altså, men.. Faktisk så er dagen før eggløsning en av de beste dagene. Fordi da ligger spermiene og venter på egget. :) :)
Prøvetiden blir sååå lang om man skal planlegge alt rundt eggløsning.. For da får du ikke gjort noenting heller.. :/

Be dem spyle etter seg i edru tilstand. Som edru må de vel skjønne at det ikke er ok.. Enten det, eller så tisser du dem i hodet neste gang. :D

Går vel ikke innenfor noen paragrafer sånn at man kan anmelde heller..? (For det ville for meg vært en siste løsning om dette pågikk flere ganger, OG de nektet ordne etter seg).

Ja. Flaks for dem at det regner nå. Men jeg kommer til å anmelde dem om de gjør det igjen. Og ta bilde av dem og publisere på facebooksiden til nabolaget her ;) Hvis de vil urinere offentlig må de vel tåle å bli lagt ut på nett offentlig mens de gjør det.

God morgen! Jeg skal sitte i stolen i dag. Og bli servert mat snart. Herregud så jeg gleder meg til føding, for jeg er så slapp nå at det går ikke aaan...
Så. Dårlig med planer gitt.
Enn du?

Håper du blir godt ivaretatt [emoji171] Snart kan han bare komme. En tur til Sverige og en tur på hytta [emoji5]

Ja. Flaks for dem at det regner nå. Men jeg kommer til å anmelde dem om de gjør det igjen. Og ta bilde av dem og publisere på facebooksiden til nabolaget her ;) Hvis de vil urinere offentlig må de vel tåle å bli lagt ut på nett offentlig mens de gjør det.

Kan slå tilbake på deg om du legger ut bilde uten samtykke. Men kan ta bilde for bevis.
Anmelde for urinering på offentlig sted.. Oooog blotting..? [emoji14]

Men si i fra til dem når de er edrue først, i alle fall.. Så kan de få en sjanse til å innse sine feil.

Forstår deg altså, men.. Faktisk så er dagen før eggløsning en av de beste dagene. Fordi da ligger spermiene og venter på egget. :) :)
Prøvetiden blir sååå lang om man skal planlegge alt rundt eggløsning.. For da får du ikke gjort noenting heller.. :/

Ja, er klar over det. Men kommer sikkert bare til å stresse likevel hvis jeg får EL når han ikke er sammen med meg. Har (alt for) store forhåpningen til denne måneden. Teit, for det er bare bursdagsmåneden min. Men jeg tror liksom at "det må være et tegn".
Føler meg så klein :p
Men vil jo så gjerne at det skal klaffe nå!

Men. Kjenner meg selv godt nok til at jeg sikkert kommer til å ta til fornuft og dra på hytta. :laughing005
Har egentlig vært ganske rolig med hele greia hele denne syklusen. Føler jeg har "gitt opp litt".

God søndag til dere[emoji1]
Håper dere finner på noe gøy!
Vi landet ned på rolige hjemmeaktiviteter.

Mannen tok ungene på fotballbana mens jeg trillet sovetur med minste. De fikk dart i sommergave fra mine foreldre i går så når vi kom hjem hadde de gått over til å kaste piler. (og nå leter de etter en som ble borte i det lange gresset under der de hadde satt det opp...)

Planene videre inkluderer noe høytlesning (mellomste leser jo ikke selv til sommerles) og trolig en film og popkorn siden det ikke ble "pizza og film" i går kveld siden vi hadde selskap, kveldsmat og senga. Etter uker med bursdager, fotball, korps og denslags er det rett og slett godt å ta seg tid til disse småtingene som vi har rukket lite av idet siste. Bare være sammen

Håper du blir godt ivaretatt [emoji171] Snart kan han bare komme. En tur til Sverige og en tur på hytta [emoji5]
36 uker i morgen, og har regnet meg til at lillegull blir å være over 2,5kg til onsdag om han følger kurven.
Såå, ja. Snart kan han bare komme. Neste mandag er heeelt greit. Vet egentlig ikke om jeg protesterer så hardt om han prøver seg tidligere heller [emoji85][emoji85]

Herregud, nå skjer det snart!!

Sverige høres bra ut! Harryhandel, eller er hytta i Sverige?

Så deilig :D Vi skal en tur til Sverige, og mulig ut på hytta å bade litt senere.

Åh, så herlig det hørtes ut! Vi var på stranda i går. Jeg prøvdeå dytte sambo i sjøen, men endte med å bli gjennomvår selv. Karma. :laughing021

Back
Topp