Basseng er som oftest best [emoji14] slipper å tråkke på enkle ting [emoji14]
Helt enig med deg[emoji23] mye ekkelt i havet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Basseng er som oftest best [emoji14] slipper å tråkke på enkle ting [emoji14]
God morgen.
Her har jeg og lillemor stått opp og satt igang vaskemaskinen og hun leker og har fått tilbud om litt joghurt men det var ikke mange skjeene hun ville ha.
Eldstemann har akkurat vist seg så han er sendt på badet, mannen og mellomste sover enda.
Søndag er egentlig min sovedag, men jeg var våken, og mannen sto opp samtidig med meg i går (fordi vi skulle rydde til selskap) så jeg bare sto opp med henne.
Det er søndag og vi har faktisk ingen planer. Deilig. Vi skal snakke litt mens vi spiser frokost og legge planer. Mannen snakker om akvariet. Men ville høre hva ungene vil. Jeg tror de gjerne vil i svømmehallen men den har vært stengt i et par uker for årlig vedlikehold og åpner i morgen.
Finne på noe skal vi i alle fall![]()
God morgen alle sammen
God morgen! Her ligger jeg klemt mellom sambo og jenta vår i senga.
Håper alle får en fin dag!![]()
God morgen [emoji5]God morgen
God morgenGod morgen! Her ligger jeg klemt mellom sambo og jenta vår i senga.
Håper alle får en fin dag! [emoji813]red
God morgen SynGod morgen[emoji173]️
God morgen MusemorGod morgen alle sammen
God morgen alle sammen [emoji2] Planer for dagen?
Hooo mocca [emoji14] med hvit sjokolade * sikkle*Det sparkes fra alle kanter skjønner jeg
Ja kaffe kan være godt. Men da med bare litt kaffe og mest sjokolade og melk[emoji23]
Bryr meg ikke de er dog pysete på andre områder eks hest fart og spenning [emoji14]Hehe, føler du presset da?[emoji23] eller går det fint?
Ikke minst brennmaneterHelt enig med deg[emoji23] mye ekkelt i havet!
Ehh.. Inne?? Eller rett utenfor..? Uansett burde de klare holde seg såpass...Gaaah! Jeg hater naboene her! De står å tisser ved det felles inngangspartiet i leilighetskomplekset!
Full såklart.
Så utrolig irriterende, beordre vasking i morgen?Gaaah! Jeg hater naboene her! De står å tisser ved det felles inngangspartiet i leilighetskomplekset!
Full såklart.
Får dra før. Eller etter. Eller legge inn aksjer rett før dere drar..?Dagens dillemma. Hadde lyst til å dra på hytta med jenta på onsdag, men får forhåpentligvis eggløsning rundt torsdag. Ble ikke hyttetur, gitt.![]()
Ehh.. Inne?? Eller rett utenfor..? Uansett burde de klare holde seg såpass...