Basseng er som oftest best [emoji14] slipper å tråkke på enkle ting [emoji14]Sikkert deilig daliker best basseng jeg. Selv om sjøen er veldig nærme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Basseng er som oftest best [emoji14] slipper å tråkke på enkle ting [emoji14]Sikkert deilig daliker best basseng jeg. Selv om sjøen er veldig nærme.
God morgenGod morgen![]()
Og så er det som oftest bedre temperatur enn i sjøen [emoji14]Basseng er som oftest best [emoji14] slipper å tråkke på enkle ting [emoji14]
Blir det en bra søndag?God morgen![]()
Ja driver å lager frokost til befolkningen med en kaffe i hånda [emoji14]Blir det en bra søndag?
Skulle ønske jeg likte kaffe jeg [emoji14]Ja driver å lager frokost til befolkningen med en kaffe i hånda [emoji14]
Hjelpes lillegutt i magen hadde rave party i natt så ble lite søvn....
Ja særlig når storebror begynner dagen kl 0630 med sparke konkurranse med pappa i senga * sukk* [emoji14]Skulle ønske jeg likte kaffe jeg [emoji14]
Rave altså? Så moro for han [emoji23] utslitt mamma i dag da?
God morgenGod morgen.
Her har jeg og lillemor stått opp og satt igang vaskemaskinen og hun leker og har fått tilbud om litt joghurt men det var ikke mange skjeene hun ville ha.
Eldstemann har akkurat vist seg så han er sendt på badet, mannen og mellomste sover enda.
Søndag er egentlig min sovedag, men jeg var våken, og mannen sto opp samtidig med meg i går (fordi vi skulle rydde til selskap) så jeg bare sto opp med henne.
Det er søndag og vi har faktisk ingen planer. Deilig. Vi skal snakke litt mens vi spiser frokost og legge planer. Mannen snakker om akvariet. Men ville høre hva ungene vil. Jeg tror de gjerne vil i svømmehallen men den har vært stengt i et par uker for årlig vedlikehold og åpner i morgen.
Finne på noe skal vi i alle fall![]()
Jeg skal lage til frokost så da får hun skive sammen med oss andre når de andre har stått opp.God morgen![]()
Her spiser storebror prim så spiser han brødskiven ...helt alene mens pappa sover på sofaen ( han har fått mer søvn en meg i natt [emoji14]
Må komme i gang brette klær sette over tørketrommelen og få begynt på kaka .... [emoji14]
Det sparkes fra alle kanter skjønner jegJa særlig når storebror begynner dagen kl 0630 med sparke konkurranse med pappa i senga * sukk* [emoji14]
Beste av alt. Nå sitter storebror og gnager på et brød og pappa han sovna på sofaen [emoji14] haha
Kaffe kan lages på mange måter og har mange aromaer. Finnes mye god kaffe som ikke smaker som kaffe [emoji14] så jukser jeg med steamet melk![]()
Deilig med ingen planer daGod morgen.
Her har jeg og lillemor stått opp og satt igang vaskemaskinen og hun leker og har fått tilbud om litt joghurt men det var ikke mange skjeene hun ville ha.
Eldstemann har akkurat vist seg så han er sendt på badet, mannen og mellomste sover enda.
Søndag er egentlig min sovedag, men jeg var våken, og mannen sto opp samtidig med meg i går (fordi vi skulle rydde til selskap) så jeg bare sto opp med henne.
Det er søndag og vi har faktisk ingen planer. Deilig. Vi skal snakke litt mens vi spiser frokost og legge planer. Mannen snakker om akvariet. Men ville høre hva ungene vil. Jeg tror de gjerne vil i svømmehallen men den har vært stengt i et par uker for årlig vedlikehold og åpner i morgen.
Finne på noe skal vi i alle fall![]()
God morgen MusemorGod morgen alle sammen
Nærmere 50-60Ok..... sånn ca 40 grader Da?
Det vet jeg ikke .Hvorfor får jeg plutselig ikke til å redigere innleggene mine?
TakkDet vet jeg ikke .
Prøv og sende PM til hun som vikarierer for Tamara