Skravletråd JULI ❤

Deilig med ingen planer da :D kos dere med det dere måtte finne på :D
Veldig deilig. Vi har hatt så hektisk juni både hverdag og helg skulle det skje noe. Så å bla over på juli og se de blanke rutene på kalenderen var deilig. Og å innse at idag kan vi faktisk velge hva vi skal finne på helt selv. Så deilig

Min mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.
Hun har storkost seg på de små flyene, togene, banene, bassengene og så videre med Lille U mens vi har tatt de eldste på det de ønsker, og så har vi møtes på forhåndsavtalte steder og tidspunkter med jevne mellomrom.
Enkelte ting har vi alle også tatt sammen, og alltid spist sammen.
Har fungert utrolig godt
Helt perfekt løsning med andre ord :-)

Skjønner. Problemet er gjerne bare at de måler antall (.. Noen måler antall bevegelige), men ikke sier noe om spermen har normal form og sånt.. Synes det var betryggende for noen måneder (tok typen som måler antall som beveger seg), men når det ikke gikk, så.. Ble jeg usikker igjen. (og dermed fikk gubben usikker, stakkar.)

Viste seg dog at alt var greit (i normal utredning taes jo sædtest uansett). Likevel, den gangen det klaffet (pp 17), hadde vi spart opp. Såå.. Hvem vet. Kanskje den ikke var like bra i "ut-tynnet" form..?
Vi har jo lykkes etter hhv 18, 8 og 30 mnd prøving ca med de tre barna vi har. Siste etter ganske mange harmonkurer for El. Jeg har ikke spesielt god kropp på dette med El, men mannen min har også dårlig kvalitet. Det er få. Og det er få av dem som beveger seg. Og det et mange av dem som ikke et normal i formen.

Men tre barn har vi fått. Utrolig heldige

Vi har jo lykkes etter hhv 18, 8 og 30 mnd prøving ca med de tre barna vi har. Siste etter ganske mange harmonkurer for El. Jeg har ikke spesielt god kropp på dette med El, men mannen min har også dårlig kvalitet. Det er få. Og det er få av dem som beveger seg. Og det et mange av dem som ikke et normal i formen.

Men tre barn har vi fått. Utrolig heldige

Her orket ikke gyn finne helt ut hva som var galt.. Ønsket egentlig nesten sende oss til ivf med en gang.. Sædtest fordi det må være tatt, bare. Progesteronprøve måtte jeg tvinge henne til å ta (men den ville hun ikke ta på riktig dag, da.. Hadde dog endelig klart det da hun ringte for å si at den var lav).
Spermiene var innenfor normalområdet, og jeg får el. Dog litt kort lutealfase, så jeg mistenkte jo at problemet lå der et sted. Alt annet så jo egentlig normalt ut..

Har strengt tatt ingen gode svar på hvorfor det tok sånn tid sist, så blir spennende å se hvordan neste gang går, om samboer blir med på den.

Min mor er veldig glad i fornøyelsesparker og badeland, men hun foretrekker den rolige delen av dem.
Hun har storkost seg på de små flyene, togene, banene, bassengene og så videre med Lille U mens vi har tatt de eldste på det de ønsker, og så har vi møtes på forhåndsavtalte steder og tidspunkter med jevne mellomrom.
Enkelte ting har vi alle også tatt sammen, og alltid spist sammen.
Har fungert utrolig godt

Høres jo helt perfekt ut[emoji1]
Super familieferie!

God morgen.

Her har jeg og lillemor stått opp og satt igang vaskemaskinen og hun leker og har fått tilbud om litt joghurt men det var ikke mange skjeene hun ville ha.

Eldstemann har akkurat vist seg så han er sendt på badet, mannen og mellomste sover enda.

Søndag er egentlig min sovedag, men jeg var våken, og mannen sto opp samtidig med meg i går (fordi vi skulle rydde til selskap) så jeg bare sto opp med henne.

Det er søndag og vi har faktisk ingen planer. Deilig. Vi skal snakke litt mens vi spiser frokost og legge planer. Mannen snakker om akvariet. Men ville høre hva ungene vil. Jeg tror de gjerne vil i svømmehallen men den har vært stengt i et par uker for årlig vedlikehold og åpner i morgen.

Finne på noe skal vi i alle fall :)
God morgen sara

Jeg skal lage til frokost så da får hun skive sammen med oss andre når de andre har stått opp.

Vi øver de eldste i sommer-soving. Og mellomste er god på det, hun sover altså enda. De har nemlig ferie.

Yngstemor er litt mer varierende på den fronten og henne må jeg jo stå opp med. Jaja

Jeg Googlet sunnmørsbadet som alternativ til svømmehallen. Det et mer et badeland. Men halvannen time å kjøre hver vei (inkl ei ferge) og 560 kr i inngangspenger (inkl badebleie for minstemor. Men det har vi da faktisk en hel pakke av!) så ble det muligens litt omfattende... Kanskje heller akvariet (litt kjedelig at det er meldt regn da, mye av det morsomme for ungene på akvariet er ute)

Eller noe annet.
Sunnmørsbsfet er supert har jeg hørt

Veldig deilig. Vi har hatt så hektisk juni både hverdag og helg skulle det skje noe. Så å bla over på juli og se de blanke rutene på kalenderen var deilig. Og å innse at idag kan vi faktisk velge hva vi skal finne på helt selv. Så deilig
Høres fantastisk ut :D der er vi fra neste uke :D

Back
Topp