♡ Skravletråd JUNI ♡

Ah, nei det har ingen av oss interesse av. Dessuten, jeg har ei datter fra før av. Greit at hun ikke skal være med på fødsel, men kan ikke bare lempe henne bort til fordel for lillebror liksom...
Det er sant [emoji4] alt er jo nytt for oss begge så i utgangspunktet vil vi være mest mulig sammen.. han tar bare ei uke fri fra jobb istedet for to, så.. Men gjenstår å se hvordan det faktisk blir når hun kommer da.

Jøss som dere har skravla de par siste timene da:D syns ikke det var så lenge siden jeg var innom, men hoppa nettopp over 900 innlegg. Noen som sikter mot 25.000 ? [emoji14]
Så bra da, ja vi sikter dit og er der ko snart da [emoji13]

Tror ikke du skal drive å pille inni der [emoji6]
Infeksjonsfare [emoji6]
Leste det bare var en myte, og at ei jm hadde kommentert at hun ikke hadde noe bedre måte å sjekke på enn oss hjemme.. Mine nyvaskede fingre er gjerne renere enn en penis, og det står sjeldent noe advarsler om at mannen må skrubbe forhuden før sex, eller IKKE må bruke fingrene ved sengekosen..
Sååå, så lenge man ikke har negler som skraper hull i huden (... Evt, glufseinnmaten), så tviler jeg egentlig på det skal være noe fare..

Og de kan vel heller ikke godt nok svensk til at det er noe bra??
Nope, er bare deler av ord noe som bare gjør meg frustrert, det er veldig viktig for meg at hun lærer norsk og arabisk som morsmål, svensk er en bonus. Men da må man også være streng på det

Godt det da [emoji4] ikke alltid man er så heldig [emoji4]
Nei, ikke sant.. Men mulig hun bare var utålmodig og mente at NÅ var hun ferdig [emoji28][emoji28]

Samboeren her kjøpte seg nyeste Samsung. Den er det annen ledning på [emoji106] så nå har jeg aaaalle de vanlige ledningene for meg selv. Ja også bruker vi dem til nettbrettene våre da.
Haha, digg det.. Skulle ønske han ikke tok min da.. 3m kabel var frihet..!

Nei, ikke sant.. Men mulig hun bare var utålmodig og mente at NÅ var hun ferdig [emoji28][emoji28]
Blir spennende å se om det er et personlighetstrekk som henger igjen [emoji6] eller man ser vel det gjerne nå også, hun er jo såpass stor

Viktig med sånne samtaler [emoji173]

Hva sa mannen til alt dette?

Jeg skjønner deg så innmari godt
Mannen tenkte. Stille. Hvor mye pusterom trenger jeg? (jeg har nok aldri helt fortalt ham det så klart før. Jeg har først de senere år funnet ut at jeg er introvert. At det er derfor jeg blir så sliten selv om jeg liker folka. Og jobbet med å akseptere det selv. Nå kommet så langt at jeg prøver forklare ham)

Jeg vet ikke. Ikke mye. Men litt. Her og der.

Det går seg vel til. Jeg er nok særingen. Atter en gang. Men jeg får nok tilpassing for min særhet. Jeg bare ønsker ikke for all del at svigermor skal høre om dette. For da tror hun at jeg ikke liker henne. Og det er virkelig ikke det altså.

0004 stat må sammenlignes med 0004 stat i dag, skrev vi virkelig så lite på de ti minuttene eller tok du begge mot samme fra i dag?
Sammenlignet med samme tall på begge stat.. Skrevet begge da jeg og Spyro har brukt hver vår stat.. Så sjekket begge for si som fulgte Spyro, men det ble jo ennå bedre på 0004 stat[emoji6] la ut det og[emoji6]

Hahaha! Skal snakke mye om vann når han kommer hjem tror jeg. Bare på gøy
Haha..! Panikken i øynene gitt..!
"hørte du vannet som gikk..? Ja altså.. Fra vaskemaskinen da....... "

Back
Topp