Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ikke mye igjen nå!Ja ikke sant [emoji3] vinn vinn[emoji6][emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye igjen nå!Ja ikke sant [emoji3] vinn vinn[emoji6][emoji6]
Er det jeg merker og.Det tror jeg også [emoji28] en tur i lekeforumet er jo nesten krise for man havner så langt bak her..
22 minutter jeg nå [emoji85]10 min her.
Hvor skal dere?Ok. Helt annet sted vi skal
Sette på klesvask er lett nok.. Men de kan få BRETTE klærne [emoji23]Syns det og er en koselig ting [emoji2] tenk så deilig om noen kommer å lager middag en dag eller setter på en klesvask [emoji7]
Altså 40 min for meg [emoji13]Under 700 igjen.. For 10 min siden [emoji28][emoji28]
Skriver ikke så raskt på mobilen jeg [emoji85]Tja syns ikke det jeg, men selvsagt spørs hva man svarer på der inne [emoji4]
Bra jobbet [emoji4]300 innlegg på meg i dag
Fortsatt 6. Kjekt å vite at tempoet er her!Fortsatt 31 [emoji13]
Jepp, min mor kommer fra helt sør i DanmarkEr du? Det ante jeg ikke.
Svensk! Siden hun for det meste snakker svensk så tar de etter henne, men hun får nå lite svenske impulser rundt seg så kommer familien og nesten ødelegger planen min, siden Hun har så lang sommerferie vil jeg at hun skal få mest mulig norsk nå [emoji6]Hva snakker de da?? Eller prøver å snakke??
Bra det [emoji16]Jeg og! Enda!
Ja det bllr på hengende håret [emoji6]Går unna i denne tråden altså. Mulig vi faktisk kan greie det.. Blir i alle fall veldig nesten.
Virka nesten sånn. Og hun er småbarnsmor selv [emoji85]Sikkert ikke like viktige dem
Hehe det er lurt [emoji6]Må kanskje innom igjen da [emoji13]
Hva ble det til?Det er det, og brød har vi faktisk, må bare finne ut om jeg skal lage det som toast eller i ovnen
Høres bra ut, bare 15 min igjen nåJa jeg bllr opp.
Neida, altså.. Jeg driver ikke og GRAVER utgang da. Og passer på med rene fingre og helt korte negler.. Men er nysgjerrig. Og har alt merket noe endringer. [emoji14]Så bra da
Du får ikke pelle for mye nå da [emoji14]
Hun kan godt vente i minst tre uker til, ja [emoji85]Greit om den venter litt til da [emoji4]
37 er fint jaGodt det da, altså klarer han stresset ved å flytte greier han å holde seg der inne til uke 37 syns jeg [emoji6]