Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Fikk en liten update i stad, manglet litt under 700 da..Vi får sjekke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en liten update i stad, manglet litt under 700 da..Vi får sjekke
Ja det er bra detOg nå er jeg 3 minutter bak, men fremdeles snakk om 5 sider?! Det kaller jeg fart [emoji106]
Det tror jeg også [emoji28] en tur i lekeforumet er jo nesten krise for man havner så langt bak her..Så bra da, kanskje bare vi som er ajour som føler det går tregt
Hehehe. LungetreningMagehikke. Igjen. Han er fæl for tiden [emoji23]
Skravle videre daFikk en liten update i stad, manglet litt under 700 da..
Tror jeg har vært der! På sent 90- eller tidlig 00-tall, da men. [emoji28]
Så koselig å høreVært hjemme med lille, og en tur hos mamma. Jeg er så sliten om dagen, så jeg har bare koblet ut litt
Samboer går i ferie på fredag, heldigvis.
Hva med deg da?
Under 700 igjen.. For 10 min siden [emoji28][emoji28]Ikke jeg... Er spent....
Ja, og veldig rart å faktisk se kynnerne på et papirark.. 40 dager igjen i dag! Men verken jeg eller noen av legene tror at jeg går til termin da [emoji85]Så gøy og spennende
Lenge til termin?
Den er jo for folk som trenger det. Herregud.Mhm eller I det minste vanlige parkeringsplassene, er en grunn til at de har 6 familie parkeringsplasser og når kun 2 faktisk har med barn blir det feil
Tja. Greit å slippe se ham i kveld i alle fall.Hehe, er det litt deilig alene og? Hm. Holder snart med deg i at du kansje ikke går helt i mål med uke 37 altså. Men sørg for å rekke sykehuset i allefall daNår er neste kontroll?
Ja, det synes jeg [emoji56][emoji28]Haha, det burde jeg skjønt [emoji23]
Skjønner at det er frustrerende ja! Ei venninne sa at jeg kunne bruke familieparkeringa på IKEA siden jeg er gravid, men jeg bare.. øh.. hva med folk som faktisk har med seg barnevogn da? [emoji85]Vel han som kjørte hadde vel kanskje familie hjemme, hun som står parkert ved siden av er nok også kjekk men ingen familie ihvertfall
Jeg og! Enda!Jeg er lys våken [emoji16]
Det nærmer seg målet ditt nå altså [emoji16]Ja.. Og 500 av dem i denne tråden, så får vi de 25000 jeg ønsket meg!
Går unna i denne tråden altså. Mulig vi faktisk kan greie det.. Blir i alle fall veldig nesten.Weeee [emoji16]
Lov å prøve seg.[emoji23][emoji23][emoji23] jaja du får legge inn ønsker [emoji6]
Joda, svarer der det er naturlig [emoji85]Da får du prøve hente deg inn! /masse innlegg
Det er det, og brød har vi faktisk, må bare finne ut om jeg skal lage det som toast eller i ovnenDet er i grunnen ganske godt [emoji6]