Gjør detVurderer det veldig sterkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detVurderer det veldig sterkt
Det tror jeg også. Med en våt og kald klut over øyaJaja, blir godt for kroppen din det[emoji4]
Oi har vi skravlet så mye alt [emoji54]1136 innlegg igjen får jeg på 0004 staten nå da
Må inn dit en tur jeg og [emoji6]Er her og inne på leke forumet [emoji6]
Åååh, jeg er glad jeg har hjemmeværende gubbe.. Som liker å leke kokk.. Trenger ikke tenke på maten..Og huske at verden fortsetter med en baby
Men ha enkel mat tilgjengelig. Ferdig kjøttsaus så du bare kan koke pasta? Ferdig kuttet salat i butikken er fint det![]()
Burgere lages fra frossen tilstand, gjør ikke noe at du glemte å ta ut middag fordi lille bæsjet seg ut. Igjen.
Men egentlig. Helt ærlig. Jeg har nå fått tre barn. Og middag etter fødsel har egentlig aldri vært et stort problem.
Lunsj derimot. Når mannen var på jobb. Det var litt mer styr, særlig med første, som.dessutrn hadde kolikk.
(men. Altså. Samme dag som yngste ble født hadde vi mine foreldre til middag. Dagen etter var vi til middag hos dem. (hun er født natt til første juledag. Hjemme) jeg er muligens ikke den som tar dette med middag etter fødsel så tungt...dog laget jo ikke jeg middagen noen av disse dagene da)
Om ikke idag så imorgen ihvertfall [emoji6]Er vel mer et håp enn spådom [emoji14]
Ja,men tallene går nedover så noe sted er det liv [emoji6]
Nei antar det er tenner, snart 9 mnd og null tennerEr han dårlig?
Kan gå. Men jeg går rett og slett snart. Men får fryktelig dårlig samvittighet.. Så er så i tvil daDet er ikke så verst?
Yngste mi er jo lita.Omtrent det samme her, bare motsatt. Yngste spiser mye mer variert enn eldste [emoji23]
Hihi, ja du gjorde jo det [emoji23]Jeg vet. Men liker p se det på andre måten.
Ja jeg brukte 3000 kr på ny sykkel til eldste. Men jeg sparte jo 1000 kr [emoji23]
Ja,hvis du ikke har en mann som kan lage litt da [emoji6]Kanskje bedre å satse på å lage masse mat de neste ukene og legge i fryseren [emoji2][emoji2][emoji6]
Får det når jeg går flyttet lillegutt men senga hans er i veien [emoji38]Har lader ved senga jeg.![]()
Spørs hvilken en tar utgangspunkt i. Hu tok nok 2354 og jeg tok 0004![]()
Jupp. Dere er flinke !Oi har vi skravlet så mye alt [emoji54]
Alt for liten [emoji85] var den nye med taco! Var ikke så verst altså.
Nei det fatter man ikke... Men desverre skjer et jo, det ser man jo på barn som blir misbrukt..Fatter ikke at det er mulig
Gjør det for dødt der nå [emoji24]Må inn dit en tur jeg og [emoji6]
Krysser fingreneRegner med det.
Ja. Hun pleier sende vekk gubben flere ganger i uka, hun [emoji23][emoji23]Flaks dere har hytte ja[emoji23]
Noen må jo det skal det gå [emoji23][emoji13]