♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja :( Sliten etter i går også og hodepine. Så ut i hagen og hjelpe mannen litt. Mens han klippa gress... Har tatt allergisprøyta. Men jeg har ikke for vane å gå oppi nyklippa gress. Noe jeg gjorde i dag...

Og nå er jeg fryktelig tung i kroppen. Øynene er røde og hovne og nesa renner... Nyser og sliter med å holde meg nå. Øynene er litt som å ha øyne åpne under klorvann lang tid. Det svir veldig... [emoji22][emoji22]
Auuuuuuu!!
Setter du sprøyte selv?

Så.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]

Så bra det ordnet seg[emoji1]

Kanskje bedre å satse på å lage masse mat de neste ukene og legge i fryseren [emoji2][emoji2][emoji6]
Og huske at verden fortsetter med en baby

Men ha enkel mat tilgjengelig. Ferdig kjøttsaus så du bare kan koke pasta? Ferdig kuttet salat i butikken er fint det :-)

Burgere lages fra frossen tilstand, gjør ikke noe at du glemte å ta ut middag fordi lille bæsjet seg ut. Igjen.

Men egentlig. Helt ærlig. Jeg har nå fått tre barn. Og middag etter fødsel har egentlig aldri vært et stort problem.

Lunsj derimot. Når mannen var på jobb. Det var litt mer styr, særlig med første, som.dessutrn hadde kolikk.

(men. Altså. Samme dag som yngste ble født hadde vi mine foreldre til middag. Dagen etter var vi til middag hos dem. (hun er født natt til første juledag. Hjemme) jeg er muligens ikke den som tar dette med middag etter fødsel så tungt...dog laget jo ikke jeg middagen noen av disse dagene da)

Liker å spise maten jeg [emoji23]
Glad jeg har gubbe som kan kjøkkenet..
Lett å kjøpe gave til og. I år fikk han en kjele/kasserolle. Og da ble han kjempeglad [emoji23]
Glad vi begge liker oss på kjøkkenet her [emoji6]

Back
Topp