Ulike å velge i, og litt spennende er det jo. I alle fall om man er åpen for nye tingJaja. Får prøve de og da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulike å velge i, og litt spennende er det jo. I alle fall om man er åpen for nye tingJaja. Får prøve de og da![]()
Ja.. Har enda to dager å gå på om det ikke skulle gå.Ja. Må nok det for sikkerhetsskyld![]()
Jupp, får se om du har rett da [emoji4]Ja, egentlig!
Og tallet minker![]()
Så koselig [emoji4]Det gjør han
Jupp det stemmer
Kan virke sånn ja[emoji23]Kan være dere tar utgangspunkt i ulik stat..? Den oppdateres hvert 10 min.. 23.54 og 00.04.. Spyro tar utgangspunkt i den 00.04,tror jeg..
Ja,elsker det [emoji16]Grillmat er godt da [emoji4]
Ja noen er bare vanskelige...Noen er håpløse å diskutere med innser jeg
Får se om jeg får ånden over meg i sommer [emoji6]Lagd flere ganger. Stemor (thai) lager så gode [emoji7]
Men, har i glassnudler. Så, er så tungt å drive å blande... [emoji14]
Vil bli ferdig nå gitt [emoji23]Ja.. Har enda to dager å gå på om det ikke skulle gå.
Hehehe, sant[emoji6][emoji6] prøve å gå over uansett [emoji13][emoji6]Hehe. Bare noen regner tall så er det godt det daBør prøve få noen hundre over også for sikkerhetsskyld
![]()
Og bra er det [emoji6]Ja,men tallene går nedover så noe sted er det liv [emoji6]
Hva skal dere?Gleder meg til å ta med gutta på den[emoji1]
Liker å spise maten jeg [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ja da må det bli lett da [emoji6]
Heheh[emoji6] greit det da[emoji6]Hører jeg og, kjekt det er svensk det vi ser på [emoji23]
Er vel mer et håp enn spådom [emoji14]Jupp, får se om du har rett da [emoji4]
Er han dårlig?Får gjøre det nå, ligger ikke akkurat gunstig til på soverommet men nå virker det som om han har sovnet stakkar
Haha. Sikkert en velfortjent hvil uansettDårlig skravlekveld på meg. Snuppa sov dårlig. Og jeg godt ;-)
JeppKan virke sånn ja[emoji23]