♡ Skravletråd JUNI ♡

Så.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]
Hihi, godt de gjør som de får beskjed om.[emoji6]

Skikkelig hverdagsmat altså og noe vi aldri har [emoji85]
Hadde det på jobb også var det masse rester igjen. Så da laga jeg kun ferske grønnsaker til middag, foruten å varme opp resten. Var veldig lettvint, men veldig godt ja :) Men null stress for å si det slik

Vil tro indisk er best av de to ja [emoji6]
Absolutt. Kjedelig med bigone.. Men gubben har jeg sendt vekk, og han bekymret seg jo for at jeg fikk i meg mat uten ham [emoji23]
Så. Fikk ham bare til å kjøpe pizza.

Hadde det på jobb også var det masse rester igjen. Så da laga jeg kun ferske grønnsaker til middag, foruten å varme opp resten. Var veldig lettvint, men veldig godt ja :) Men null stress for å si det slik
Greit det da [emoji4]

Godt når man slipper å lage alt fra bunnen

Absolutt. Kjedelig med bigone.. Men gubben har jeg sendt vekk, og han bekymret seg jo for at jeg fikk i meg mat uten ham [emoji23]
Så. Fikk ham bare til å kjøpe pizza.
Jaja greit en gang imellom og du orker vel ikke lage luksus måltid heller [emoji54]

Back
Topp